Publikationen, an denen er mitarbeitet MARÍA CARMEN CAMARERO IZQUIERDO (11)

2023

  1. Social and Financial Signalling to Increase Fundraising Revenue in Museums

    Journal of Nonprofit and Public Sector Marketing, Vol. 35, Núm. 2, pp. 144-164

2019

  1. Does it pay off for museums to foster creativity? The complementary effect of innovative visitor experiences

    Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 36, Núm. 2, pp. 144-158

  2. Relationship marketing in museums: influence of managers and mode of governance

    Public Management Review, Vol. 21, Núm. 10, pp. 1369-1396

2015

  1. Achieving effective visitor orientation in European museums. Innovation versus custodial

    Journal of Cultural Heritage, Vol. 16, Núm. 2, pp. 228-235

2011

  1. How cultural organizations' size and funding influence innovation and performance: The case of museums

    Journal of Cultural Economics, Vol. 35, Núm. 4, pp. 247-266

  2. Innovación en los museos europeos. El efecto de las políticas públicas y de las características del museo

    Economía del patrimonio cultural: actas VII Congreso Internacional AR&PA 2010, Valladolid, 12, 13 y 14 de noviembre de 2010

  3. La relación de los Amigos con los museos: ¿inercia o fidelidad?

    RdM. Revista de Museología: Publicación científica al servicio de la comunidad museológica, Núm. 51, pp. 6-15

2010

  1. Components of art exhibition brand equity for internal and external visitors

    Tourism Management, Vol. 31, Núm. 4, pp. 495-504

2008

  1. Valor de marca de las entidades culturales: el caso de la exposición Las Edades del Hombre.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008