Instituto
INSTITUTO U. DE INVESTIGACIÓN EN GESTIÓN FORESTAL SOSTENIBLE
Aportaciones congreso (13) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2012
-
Automatic retrieval of educational ICT tool descriptions from the web of data
Proceedings of the 12th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2012
-
Classroom orchestration: Moving beyond current understanding of the field
10th International Conference of the Learning Sciences: The Future of Learning, ICLS 2012 - Proceedings
-
Evaluación de las relaciones crecimiento-clima en masas forestales del género Pinus a lo lardo de un gradiente altitudinal
II Jornadas Doctorales de la Universidad de Castilla-La Mancha: (Resúmenes de Comunicaciones). Toledo, 13 de noviembre de 2012
-
Evolución del valor nutritivo del forraje en dehesa de cuatro cultivos tras la cosecha
Nuevos retos de la ganadería extensiva: un agente de conservación en peligro de extinción
-
Exploiting the web of data to provide descriptions of ICT tools: A preliminary report about SEEK-AT-WD
CEUR Workshop Proceedings
-
Influencia de la fertilización con magnesio, calcio, azufre y potasio junto a fósforo, sobre la producción, composición botánica y calidad de pasto de dehesa
Nuevos retos de la ganadería extensiva: un agente de conservación en peligro de extinción
-
Lenguajes informales en el contexto de clase: ¿diversidad o fracaso escolar? estudio de caso en Amazonas-Brasil
La educación como elemento de transformación social: libro de actas
-
Opportunities and challenges for adaptive collaborative support in distributed learning environments: Evaluating the GLUE! Suite of tools
Proceedings of the 12th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2012
-
Orchestrating a multi-tabletop classroom: From activity design to enactment and reflection
ITS 2012 - Proceedings of the ACM Conference on Interactive Tabletops and Surfaces
-
Reusability of data flow designs in complex CSCL scripts: Evaluation results from a case study
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Reuse of data flow designs in complex and adaptive CSCL scripts: A case study
Studies in Computational Intelligence
-
Script-aware monitoring model: Using teachers pedagogical intentions to guide learning analytics
CEUR Workshop Proceedings
-
Towards a monitoring-aware design process for CSCL scripts
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)