De l'avaluació a l'autoavaluació. Un recorregut conceptual a través de l'art

  1. Fontal Merillas, Olaia
Revista:
Temps d’Educació

ISSN: 0214-7351

Any de publicació: 2007

Número: 33

Pàgines: 237-253

Tipus: Article

Altres publicacions en: Temps d’Educació

Resum

Aquest article es presenta com una reflexió en forma de recorregut conceptual; partim dels conceptes d’avaluació i autoavaluació des d’una perspectiva general, per després cercar implicacions específiques en l’àmbit artístic. La nostra destinació és l’educació artística i, per això, tindrem sempre com a referents els que serien els seus dos progenitors genealògics: l’art i l’educació. Amb tot això, plantegem una sèrie d’interrogants respecte al context actual, anomenat per molts postmodernitat, cercant una lògica que impliqui el fenomen de l’autoavaluació en la nostra quotidianitat i, el que és més revelador, en les nostres estructures de pensament. Proposem, en definitiva, un exercici d’abstracció, un recorregut conceptual des de la reflexió teòrica.