Desenvolupament en Moodle d’eines d’autoaprenentatge i avaluació continuaen les àrees de Física i Matemàtiques

  1. Moreno Oliver, Verónica 1
  2. Dempere-Marco, Laura 1
  3. Garcia Garcia, Núria 1
  4. Hernández-Leo, Davinia 1
  1. 1 Universitat Pompeu Fabra
    info

    Universitat Pompeu Fabra

    Barcelona, España

    ROR https://ror.org/04n0g0b29

Libro:
VI CIDUI: Nuevos espacios de calidad en la educación superior: un análisis comparado y de tendencias

Editorial: [S.l : s.n.], 2010

ISBN: 978-84-8458-324-0

Año de publicación: 2010

Páginas: 6798-6829

Tipo: Capítulo de Libro

Resumen

Aquesta comunicació presenta el projecte Aula de Tests desenvolupat com asuport en el desplegament de les assignatures de física i matemàtiques de primer cursdels estudis d'enginyeria de l’Escola Superior Politècnica de la Universitat PompeuFabra. El projecte té com a objectiu dissenyar eines d'auto aprenentatge id'avaluació contínua accessible on-line a través de l'entorn Moodle per a afavorir elprocés d'aprenentatge de l’estudiant. El context d’aquesta experiència es caracteritzaper la inherent dificultat dels estudis d’enginyeria, pel fet que molts estudiants entren ala universitat amb mancances substancials de coneixements en aquestes àrees així comla heterogeneïtat en quant a la formació pre-universitària. S’hi descriuen lescaracterístiques de les activitats programades i el context on s’han aplicat i espresenten els resultats de satisfacció, participació i notes que aporten informació útilal professorat per a adequar la planificació i les activitats els cursos següents