Criteris de disseny per a l'ús del portafolis digital en la recollida i la validació d'evidència en les pràctiques externesUna experiència en el programa de doble titulació infantil i primària a la URV

  1. Luis Marqués-Molías
  2. Vanessa Esteve-Gonzalez
  3. Anna Sanchez-Caballé
  4. Jose Maria Cela-Ranilla
  5. Josep Holgado-García
Revista:
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

ISSN: 2385-6203

Año de publicación: 2016

Número: 3

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

Resumen

We intend to show the design criteria obtained by the use of digital portfolios as a tool to support data collection and validation shared between tutors, internships in the double degree program. The method chosen was called Educational Research, EDR. It is expected to obtain a series of principles relating to: the structure of view, the process of collecting evidence, their categorization and evaluation and feedback process related to them.