InCorpora-Embodied Education
Universidad Autónoma de Madrid
Madrid, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad Autónoma de Madrid (5)
2024
-
Herramienta para el seguimiento y la evaluación de la calidad de los proyectos de aprendizaje-servicio universitario: Matriz de indicadores
Guía de buenas prácticas: aprendizaje-servicio en actividad física y deporte (Octaedro), pp. 77-98
2020
-
Foci and factors that contribute to physical educators’ construction of their professional body subjectivities: a qualitative study
Sport, Education and Society, Vol. 25, Núm. 3, pp. 292-304
2019
-
Pero… ¿A qué nos Referimos Realmente con la Evaluación Formativa y Compartida?: Confusiones Habituales y Reflexiones Prácticas
Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa, Vol. 12, Núm. 1, pp. 13-27
2018
-
A critical narrative analysis of the perspectives of physical trainers and fitness instructors in relation to their body image, professional practice and the consumer culture
Sport, Education and Society, Vol. 23, Núm. 9, pp. 866-878
-
A qualitative analysis of the factors determining the quality of relations between a novice physical education teacher and his students’ families: implications for the development of professional identity
Sport, Education and Society, Vol. 23, Núm. 5, pp. 491-504