Publicaciones (101) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. Innovación rural centrada en la atención a las personas mayores a través de las TICs.: La plataforma ARADOS

    I Seminario Nacional Territorios Activos: la dimensión territorial de la innovación rural en España. Experiencias y perspectivas

  2. The Ecological Efficiency of Green Materials in Sustainable Urban Planning—A Model for Its Measurement

    Sustainability (Switzerland) , Vol. 15, Núm. 22

2021

  1. Airtightness and energy impact of air infiltration in residential buildings in Spain

    International Journal of Ventilation, Vol. 20, Núm. 3-4, pp. 258-264

  2. Binomio naturaleza-salud urbana: pasado, presente y futuro

    Revista de Salud Ambiental, Vol. 21, Núm. 1, pp. 47-55

  3. Brick of the Historical Heritage: Comparative Analysis of The Thermal Conductivity, Density and Moisture

    IOP Conference Series: Materials Science and Engineering, Vol. 1203, Núm. 3, pp. 032042

  4. IAQ Assessment in Higher Education Classrooms with Natural Ventilation during the Cold Season

    INDOOR ENVIRONMENTAL QUALITY PERFORMANCE APPROACHES (IAQ 2020), PT 1

  5. Impact of air infiltration on iaq and ventilation efficiency in higher educational classrooms in spain

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 12

  6. Implementation of a ventilation protocol for sars-cov-2 in a higher educational centre

    Energies, Vol. 14, Núm. 19

  7. Indoor air quality in naturally ventilated classrooms. Lessons learned from a case study in a covid-19 scenario

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 15

  8. La arquitectura del agua en el valle del Esgueva. Una arquitectura en simbiosis con la naturaleza. El caso de los molinos hidráulicos y sus canales

    Molinos de ayer, patrimonio de hoy: actas [del] XII Congreso Internacional de Molinología, Escuela de Arquitectura, Universidad de Alcalá (Alcalá de Henares, Madrid, 11, 12 y 13 de noviembre de 2021)

  9. On the potential of demand-contsrolled ventilation system to enhance indoor air quality and thermal condition in Australian school classrooms

    Energy and Buildings, Vol. 238