ALFREDO
CORELL ALMUZARA
Investigador en el periodo 1999-2023
Publicaciones (105) Publicaciones de ALFREDO CORELL ALMUZARA
2023
-
La fuerza y el lado oscuro de la inmunonutrición
ACTA/CL: revista de la Asociación de Científicos y Tecnólogos de Alimentos de Castilla y León, Núm. 79, pp. 16-20
-
MPXV and SARS-CoV-2 in the air of nightclubs in Spain
The Lancet Microbe
2022
-
Characterisation of Zamorano-Leonese Donkey Milk as an Alternative Sustainably Produced Protein Food
Frontiers in Nutrition, Vol. 9
-
Conjunctival Intraepithelial Lymphocytes, Lacrimal Cytokines and Ocular Commensal Microbiota: Analysis of the Three Main Players in Allergic Conjunctivitis
Frontiers in Immunology, Vol. 13
-
Occupational hypersensitivity pneumonitis caused by fossil-containing rocks
Clinica Chimica Acta, Vol. 524, pp. 139-145
2021
-
Adverse Reactions to Illicit Drugs (Marijuana, Opioids, Cocaine) and Alcohol
Journal of Allergy and Clinical Immunology: In Practice, Vol. 9, Núm. 8, pp. 3006-3014
-
Covid-19 in the field of education: State of the art
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 10
-
Divulgación en redes sociales
Metodología de la investigación: de lector a divulgador (Editorial Universidad de Almería (edual)), pp. 337-348
-
Eficacia del modelo de aula invertida (flipped classroom) en la enseñanza universitaria: una síntesis de lasmejores evidencias
Revista de educación, Núm. 391, pp. 149-177
-
Epithelial component and intraepithelial lymphocytes of conjunctiva-associated lymphoid tissue in healthy children
Histology and Histopathology, Vol. 36, Núm. 12, pp. 1273-1283
-
Evaluación en Educación Superior durante la pandemia de la COVID-19
Campus Virtuales, Vol. 10, Núm. 1, pp. 49-58
-
MSocial: Practical Integration of Social Learning Analytics into Moodle
IEEE Access, Vol. 9, pp. 23705-23716
-
Recommendations for Mandatory Online Assessment in Higher Education During the COVID-19 Pandemic
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 85-98
2020
-
Bootstrapping the Virtualization in a Face-to-Face University
Proceedings - 10th International Conference on Virtual Campus, JICV 2020
-
La CoVId-19: ¿enzima de la transformación digital de la docencia o reflejo de una crisis metodológica y competencial en la educación superior?
Campus Virtuales, Vol. 9, Núm. 2, pp. 83-98
-
La evaluación online en la educación superior en tiempos de la COVID-19
Education in the knowledge society (EKS), Núm. 21
2019
-
Aula invertida en enseñanzas sanitarias: recomendaciones para su puesta en práctica
FEM. Revista de la Fundación Educación Médica, Vol. 22, Núm. 6, pp. 253-262
-
Component-resolved diagnosis in allergic disease: Utility and limitations
Clinica Chimica Acta, Vol. 489, pp. 219-224
-
Molecular study of hypersensitivity to spores in adults and children from Castile & Leon
Allergologia et Immunopathologia, Vol. 47, Núm. 4, pp. 350-356
2018
-
Effects of competitive learning tools on medical students: A case study
PLoS ONE, Vol. 13, Núm. 3