Publicaciones en las que colabora con REBECA SAN JOSE CABEZUDO (40)

2024

  1. Decisión de abandono de redes sociales por parte de marcas: el impacto de los eventos críticos y la indefinición de la estrategia

    AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)

  2. TikTok, llegó la hora: un estudio sobre la entrada de marcas en una nueva red social

    AEMARK 2023: Interrupciones trascendentales en el comportamiento del consumidor. Actas del 34 Congreso Internacional de Marketing (Madrid, 6-8 de septiembre de 2023)

2022

  1. Inspire me, please! The effect of calls to action and visual executions on customer inspiration in Instagram communications

    International Journal of Advertising, Vol. 41, Núm. 7, pp. 1209-1234

  2. ¿Me lo dices o me lo muestras? Respuestas a las ejecuciones textuales y visuales en Instagram y TikTok

    AEMARK 2022: Actas del 33 Congreso Internacional de Marketing (Valencia, 7-9 de septiembre de 2022) (Valencia, 7-9 de septiembre de 2022)

2020

  1. The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 15, Núm. 2, pp. 59-75

2019

  1. Corrigendum to: “Latent communities of digital publications: The role of editors, followersand advertisers” [Telematics and Informatics35(5)(2018)1176-118](S0736585317307906)(10.1016/j.tele.2018.02.001)

    Telematics and Informatics

  2. Drivers and inhibitors of video game addiction

    AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)

  3. What kind of video gamer are you?

    Journal of Consumer Marketing, Vol. 36, Núm. 1, pp. 218-227

2018

  1. Latent communities of digital publications: The role of editors, followers, and advertisers

    Telematics and Informatics, Vol. 35, Núm. 5, pp. 1176-1189

  2. What Works in Facebook Content Versus Relational Communication: A Study of their Effectiveness in the Context of Museums

    International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 34, Núm. 12, pp. 1119-1134

2016

  1. Efficiency of web communication strategies: The case of art museums

    International Journal of Arts Management, Vol. 18, Núm. 2, pp. 42-62

2014

  1. De "me gusta" a "quiero colaborar" determinantes en la intención de los fans de marca de participar en cocreación

    Experiencia y comportamiento del cliente en un entorno multicanal: claves de éxito para fabricantes y detallistas

  2. Public Employee Acceptance of New Technological Processes: The case of an internal call centre

    Public Management Review, Vol. 16, Núm. 6, pp. 852-875

2013

  1. Influence of information and communication technologies tools on purchasing orientation

    Communication Technologies: Societal Perspectives, Strategic Management and Impact on Business (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 25-44

  2. The persuasion context and results in online opinion seeking: Effects of message and source-the moderating role of network managers

    Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking, Vol. 16, Núm. 11, pp. 828-835

2012

  1. An exploratory study of online forums as a collaborative learning tool

    Online Information Review, Vol. 36, Núm. 4, pp. 568-586