Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat de València (26)

2021

  1. Analysis of perceptions related to gender stereotypes in secondary education – a gender comparison

    Journal of Physical Education and Sport, Vol. 21, Núm. 5, pp. 2679-2686

  2. Análisis de los criterios de importancia y motivación para la elección de centros deportivos en función de variables sociodemográficas

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 39, pp. 439-445

  3. Análisis de percepción de marca mediante segmentación de los corredores de la maratón de Medellín

    Deporte y regulación: nuevos escenarios y desafíos: actas del XI Congreso Iberoamericano de Economía del Deporte

  4. Attitudes and Work Expectations of University Students towards Disability: Implementation of a Training Programme

    International Journal of Instruction, Vol. 14, Núm. 2, pp. 1-10

  5. BusinessModel adaptation in spanish sports clubs according to the perceived context: Impact on the social cause performance

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 6

  6. Creation of a brand model through SEM to predict users’ loyalty and recommendations regarding a public sports service

    Heliyon, Vol. 7, Núm. 6

  7. Credibility to attract, trust to stay: The mediating role of trust in improving brand congruence in sports services

    European Journal of International Management, Vol. 15, Núm. 2-3, pp. 231-246

  8. Effects of entrepreneurial orientation and passion for work on performance variables in sports clubs

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 5

  9. El impacto social de un evento deportivo mediano recurrente: El caso del Maratón de Valencia

    Cultura, ciencia y deporte, Vol. 16, Núm. 50, pp. 553-562

  10. El uso de medios sociales y su relación con la actividad física en estudiantes de ciencias del deporte durante el confinamiento: Comparativa en función del género

    La transformación digital de la universidad: XI CIDU Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria

  11. Incorporating TikTok in higher education: Pedagogical perspectives from a corporal expression sport sciences course

    Journal of Hospitality, Leisure, Sport and Tourism Education, Vol. 28

  12. Introducción de los medios sociales en la educación superior: Tiktok en expresión corporal

    La transformación digital de la universidad: XI CIDU Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria

  13. Percepción de marca y satisfacción de los participantes de un evento virtual durante la pandemia de la COVID-19

    Deporte y regulación: nuevos escenarios y desafíos: actas del XI Congreso Iberoamericano de Economía del Deporte

  14. Physical Activity Using Social Media during the COVID-19 Pandemic: The Perceptions of Sports Science Students

    Physical Culture and Sport, Studies and Research, Vol. 92, Núm. 1, pp. 19-31

2020

  1. Análisis sociodemográfico de la percepción de marca en un servicio deportivo público: del target al buyer persona

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 37, pp. 139-146

  2. Emotional intelligence in adolescents, analysis according to gender, course and sports practice

    CALIDAD DE VIDA Y SALUD, Vol. 13, Núm. 1, pp. 17-30

  3. Facebook commerce usage intention: a symmetric and asymmetric approach

    Information Technology and Management, Vol. 21, Núm. 3, pp. 145-156

  4. Future Intentions of Fitness Center Customers: Effect of Emotions, Perceived Well-Being and Management Variables

    Frontiers in Psychology, Vol. 11

  5. Gambling and sports betting by teenagers

    Journal of Physical Education and Sport, Vol. 20, Núm. 2, pp. 605-614

  6. Influence of brand image of a sports event on the recommendation of its participants

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 12