FACULTAD DE EDUCACION DE SORIA
Centro
Universitat de València
Valencia, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat de València (11)
2023
-
Sobre el español traducido en México
Lynx: Panorámica de estudios lingüísticos, Núm. 22, pp. 5-47
-
Teachers’ Professional Training through Augmented Reality: A Literature Review
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 5
-
Validations of Blood Pressure Measuring Devices Using Recognized Protocols
Journal of Personalized Medicine, Vol. 13, Núm. 1
2022
-
Implementing citizen science programmes in the context of university gardens to promote pre-service teachers' scientific literacy: a study case on soil
International Journal of Science Education, Vol. 44, Núm. 10, pp. 1619-1638
2020
-
"¿Podemos cultivar en este suelo?” Uso de situaciones-problema para la evaluación de la competencia científica tras la implementación de una secuencia didáctica contextualizada en el huerto universitario
1er Congreso Internacional sobre Educación Científica y Problemas Relevantes para la Ciudadanía. Libro de actas
-
Effect of concurrent training on trainability performance factors in youth elite golf players
PeerJ, Vol. 8
-
Influence of competition on performance factors in under-19 soccer players at national league level
PLoS ONE, Vol. 15, Núm. 3
-
Reliability of measurements during countermovement jump assessments: Analysis of performance across subphases
Cogent Social Sciences, Vol. 6, Núm. 1
-
The predictive power of game-related statistics for the final result under the rule changes introduced in the men’s world water polo championship: a classification-tree approach
International Journal of Performance Analysis in Sport, Vol. 20, Núm. 1, pp. 31-41
1986
-
Algunos problemas en la traducción al español de «Gli amori difficili», de Italo Calvino
Pasado, presente y futuro de la lingüística aplicada: actas del III Congreso Nacional de Lingüística Aplicada. Valencia, 16-20 de abril de 1985
-
Funcionalidad de la perífrasis "cojo y me voy" en español
Cuadernos de filología. II, Studia linguistica hispanica, Núm. 3, pp. 5-17