FAC COMERCIO
Centro
MARÍA CARMEN
CAMARERO IZQUIERDO
CATEDRATICOS DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con MARÍA CARMEN CAMARERO IZQUIERDO (22)
2023
-
Towards profitable customized solutions in small firms: a matter of relationships, modularity and expertise
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 1, pp. 137-154
2022
-
Building the First Business Relationships: Incubatees in University Business Incubators (UBIs)
Entrepreneurship Research Journal, Vol. 12, Núm. 4, pp. 597-627
-
Exchange of knowledge in protected environments. The case of university business incubators
European Journal of Innovation Management, Vol. 25, Núm. 3, pp. 838-859
2020
-
The internal mechanisms of entrepreneurs’ social capital: A multi-network analysis
Business Research Quarterly, Vol. 23, Núm. 1
-
The mixed effects of organization's and manager's social capital: Evidence from the case of museums
Journal of Management and Organization, Vol. 26, Núm. 4, pp. 601-624
2019
-
Relationship marketing in museums: influence of managers and mode of governance
Public Management Review, Vol. 21, Núm. 10, pp. 1369-1396
-
Social Capital in University Business Incubators: dimensions, antecedents and outcomes
International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 15, Núm. 2, pp. 599-624
-
The internal mechanisms of entrepreneur´s social capital: A multi-network analysis
BRQ Business Research Quarterly
2017
-
Dominant logics and the manager’s role in university business incubators
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 32, Núm. 2, pp. 282-294
-
Entrepreneurs' Social Capital and the Economic Performance of Small Businesses: The Moderating Role of Competitive Intensity and Entrepreneurs' Experience
Strategic Entrepreneurship Journal, Vol. 11, Núm. 1, pp. 61-89
-
Language tourism destinations: a case study of motivations, perceived value and tourists’ expenditure
Journal of Cultural Economics, Vol. 41, Núm. 2, pp. 155-172
-
Relationships between Entrepreneurs in Business Incubators. An Exploratory Case Study
Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 24, Núm. 1, pp. 57-74
2010
-
El capital social como recurso estratégico del pequeño comercio minorista
Distribución comercial y comportamiento del consumidor (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial. Universidad de Oviedo), pp. 49-66
2009
-
Factores determinantes y moderadores de la lealtad actual y futura del comprador on-line
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 18, Núm. 3, pp. 167-188
-
Risk, drivers, and impediments to online shopping in Spain and Japan
Journal of Euromarketing, Vol. 18, Núm. 1, pp. 47-64
2008
-
Developing relationships within the framework of local economic development in Spain
Entrepreneurship and Regional Development, Vol. 20, Núm. 1, pp. 41-65
-
Nuevos retos de innovación docente: uso de foros y aprendizaje colaborativo
Innovación docente: docencia y TICs
2007
-
Desarrollo de una plataforma web interuniversitaria para la comunicación entre alumnos, profesores y empresas
Experiencias de innovación docente en la Universidad de Valladolid (Universidad de Valladolid), pp. 155-168
2006
-
Aprendizaje experiencial mediante elaboración de casos reales y el uso de un portal de comunicación
La innovación docente ante el Espacio Europeo de Educación Superior (Universidad de Valladolid), pp. 241-250
-
Estudio del consumo de bioenergía en Castilla y León: elaboración de un perfil del usuario doméstico
10.º Congreso de Economía de Castilla y León. Competitividad y marco institucional: comunicaciones. Valladolid, 23 y 24 noviembre 2006