Publicaciones en las que colabora con MARÍA CARMEN CAMARERO IZQUIERDO (22)

2023

  1. Towards profitable customized solutions in small firms: a matter of relationships, modularity and expertise

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 1, pp. 137-154

2022

  1. Building the First Business Relationships: Incubatees in University Business Incubators (UBIs)

    Entrepreneurship Research Journal, Vol. 12, Núm. 4, pp. 597-627

  2. Exchange of knowledge in protected environments. The case of university business incubators

    European Journal of Innovation Management, Vol. 25, Núm. 3, pp. 838-859

2019

  1. Relationship marketing in museums: influence of managers and mode of governance

    Public Management Review, Vol. 21, Núm. 10, pp. 1369-1396

  2. Social Capital in University Business Incubators: dimensions, antecedents and outcomes

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 15, Núm. 2, pp. 599-624

  3. The internal mechanisms of entrepreneur´s social capital: A multi-network analysis

    BRQ Business Research Quarterly

2010

  1. El capital social como recurso estratégico del pequeño comercio minorista

    Distribución comercial y comportamiento del consumidor (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial. Universidad de Oviedo), pp. 49-66

2009

  1. Factores determinantes y moderadores de la lealtad actual y futura del comprador on-line

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 18, Núm. 3, pp. 167-188

  2. Risk, drivers, and impediments to online shopping in Spain and Japan

    Journal of Euromarketing, Vol. 18, Núm. 1, pp. 47-64

2008

  1. Developing relationships within the framework of local economic development in Spain

    Entrepreneurship and Regional Development, Vol. 20, Núm. 1, pp. 41-65

  2. Nuevos retos de innovación docente: uso de foros y aprendizaje colaborativo

    Innovación docente: docencia y TICs

2007

  1. Desarrollo de una plataforma web interuniversitaria para la comunicación entre alumnos, profesores y empresas

    Experiencias de innovación docente en la Universidad de Valladolid (Universidad de Valladolid), pp. 155-168

2006

  1. Aprendizaje experiencial mediante elaboración de casos reales y el uso de un portal de comunicación

    La innovación docente ante el Espacio Europeo de Educación Superior (Universidad de Valladolid), pp. 241-250

  2. Estudio del consumo de bioenergía en Castilla y León: elaboración de un perfil del usuario doméstico

    10.º Congreso de Economía de Castilla y León. Competitividad y marco institucional: comunicaciones. Valladolid, 23 y 24 noviembre 2006