Artículos (28) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2018

  1. A journey through the museum: Visit factors that prevent or further visitor satiation

    Annals of Tourism Research, Vol. 73, pp. 48-61

  2. A unified nomenclature for project scheduling problems: (RCPSP and RCMPSP)

    Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 64, pp. 56-60

  3. Aggregating opinions in non-uniform ordered qualitative scales

    Applied Soft Computing Journal, Vol. 67, pp. 652-657

  4. Brand deletion: how the decision-making approach affects deletion success

    Business Research Quarterly, Vol. 21, Núm. 2, pp. 69-83

  5. China-Latin America and the Caribbean Relationships: History, Aspects and Implications

    Sinología hispánica, Núm. 7, pp. 65-88

  6. Colombian consumers’ outshopping of apparel in the U.S.

    International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 28, Núm. 2, pp. 137-156

  7. Determining factors of success in internal communication management in Spanish companies: The influence of social media

    Corporate Communications, Vol. 23, Núm. 3, pp. 405-422

  8. Does CMMI Implementation affect the Performance of the Firm?: an Evaluation from a Dynamic Capabilities Approach

    International Journal of Production Management and Engineering (IJPME), Vol. 6, Núm. 2, pp. 57-64

  9. Efectos da regularización voluntaria en vía administrativa e en vía penal tras a Lei orgánica 7/2012

    REGAP: Revista galega de administración pública, Vol. 1, Núm. 56, pp. 117-140

  10. Effects of Collaborative Communication on NPD Collaboration Results: Two Routes of Influence

    Journal of Product Innovation Management, Vol. 35, Núm. 2, pp. 184-208

  11. EvoDyn-3s: A Mathematica computable document to analyze evolutionary dynamics in 3-strategy games

    SoftwareX, Vol. 7, pp. 226-233

  12. Experience Value or Satiety? The Effects of the Amount and Variety of Tourists’ Activities on Perceived Experience

    Journal of Travel Research, Vol. 57, Núm. 7, pp. 920-935

  13. Exploring the experience value of museum visitors as a co-creation process

    Current Issues in Tourism, Vol. 21, Núm. 12, pp. 1406-1425

  14. Fiscalidad de las empresas de economía colaborativa del sector turístico

    International journal of scientific management and tourism, Vol. 4, Núm. 1, pp. 631-656

  15. Herramientas para la gestión de riesgos en cadenas de suministro: una revisión de la literatura

    Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 64, pp. 5-35

  16. Information literacy in managers’ education

    Journal of Business and Finance Librarianship, Vol. 23, Núm. 2, pp. 167-182

  17. Innovación e inversión en I+D: no todo es cuestión de dinero

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 122, pp. 31-33

  18. Latent communities of digital publications: The role of editors, followers, and advertisers

    Telematics and Informatics, Vol. 35, Núm. 5, pp. 1176-1189

  19. Los experimentos en la investigación de estrategia: una mirada múltiple

    Estudios Gerenciales: Journal of Management and Economics for Iberoamerica, Vol. 34, Núm. 147, pp. 229-237

  20. Lucha contra el fraude fiscal:: ¿cualquier medio es válido? modelo 720 y la vulneración del derecho de la Unión Europea

    Revista de Estudios Europeos, Núm. 71, pp. 339-350