Departament
Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
Articles (29) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a
2018
-
A journey through the museum: Visit factors that prevent or further visitor satiation
Annals of Tourism Research, Vol. 73, pp. 48-61
-
A unified nomenclature for project scheduling problems: (RCPSP and RCMPSP)
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 64, pp. 56-60
-
Aggregating opinions in non-uniform ordered qualitative scales
Applied Soft Computing Journal, Vol. 67, pp. 652-657
-
Brand deletion: how the decision-making approach affects deletion success
Business Research Quarterly, Vol. 21, Núm. 2, pp. 69-83
-
China-Latin America and the Caribbean Relationships: History, Aspects and Implications
Sinología hispánica, Núm. 7, pp. 65-88
-
Colombian consumers’ outshopping of apparel in the U.S.
International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 28, Núm. 2, pp. 137-156
-
Determining factors of success in internal communication management in Spanish companies: The influence of social media
Corporate Communications, Vol. 23, Núm. 3, pp. 405-422
-
Does CMMI Implementation affect the Performance of the Firm?: an Evaluation from a Dynamic Capabilities Approach
International Journal of Production Management and Engineering (IJPME), Vol. 6, Núm. 2, pp. 57-64
-
Efectos da regularización voluntaria en vía administrativa e en vía penal tras a Lei orgánica 7/2012
REGAP: Revista galega de administración pública, Vol. 1, Núm. 56, pp. 117-140
-
Effects of Collaborative Communication on NPD Collaboration Results: Two Routes of Influence
Journal of Product Innovation Management, Vol. 35, Núm. 2, pp. 184-208
-
EvoDyn-3s: A Mathematica computable document to analyze evolutionary dynamics in 3-strategy games
SoftwareX, Vol. 7, pp. 226-233
-
Experience Value or Satiety? The Effects of the Amount and Variety of Tourists’ Activities on Perceived Experience
Journal of Travel Research, Vol. 57, Núm. 7, pp. 920-935
-
Exploring the experience value of museum visitors as a co-creation process
Current Issues in Tourism, Vol. 21, Núm. 12, pp. 1406-1425
-
Fiscalidad de las empresas de economía colaborativa del sector turístico
International journal of scientific management and tourism, Vol. 4, Núm. 1, pp. 631-656
-
Herramientas para la gestión de riesgos en cadenas de suministro: una revisión de la literatura
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 64, pp. 5-35
-
Information literacy in managers’ education
Journal of Business and Finance Librarianship, Vol. 23, Núm. 2, pp. 167-182
-
Innovación e inversión en I+D: no todo es cuestión de dinero
AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 122, pp. 31-33
-
Las Artes Marciales Mixtas (MMA): deporte, espectáculo y economía
Revista de Artes Marciales Asiáticas (RAMA), Vol. 13, Núm. 1, pp. 20-34
-
Latent communities of digital publications: The role of editors, followers, and advertisers
Telematics and Informatics, Vol. 35, Núm. 5, pp. 1176-1189
-
Los experimentos en la investigación de estrategia: una mirada múltiple
Estudios Gerenciales: Journal of Management and Economics for Iberoamerica, Vol. 34, Núm. 147, pp. 229-237