Capítulos de Libro (10) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. Creatividad organizativa y emociones

    Bases biológicas, psicológicas y socioculturales de la creatividad (Los Libros de la Catarata), pp. 212-221

  2. Equipos multidisciplinares, digitalización y emprendimiento. Creación de apps en un entorno universitario

    Miradas sobre el emprendimiento ante la crisis del coronavirus (Dykinson), pp. 338-343

  3. Evidence-Based Practice and Trends in Visual Rehabilitation for Patients with Age-Related Macular Degeneration

    Recent Advances and New Perspectives in Managing Macular Degeneration

  4. Gastronomic Experience

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volume 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 365-368

  5. La influencia de China en la política exterior de la Unión Europea

    Repensar las Humanidades en el siglo XXI (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 213-224

  6. Publicidad y emociones: la covid-19 como eje de la comunicación

    Mente, cuerpo, cultura y educación: estudios interdisciplinares (Pirámide), pp. 27-37

  7. Relaciones de trabajo y maternidad en el contexto deportivo: un estudio de caso

    Educación con perspectiva de género (Dykinson), pp. 307-312

  8. Strategic Behavior in Family Firms: A Theoretical Insight Into Dynamic Familiness

    Research Anthology on Strategies for Maintaining Successful Family Firms (IGI Global), pp. 974-997

  9. User Acceptance of Information Technology Systems as a Driver of Innovation in the Colombian Fashion Industry: An Abstract

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 171-172

  10. Work in TH work in the digital era: do we need to focus on our humanity?

    Towards humanizing workplaces and organizations: enriching theory and practice through multiple approaches (Tirant lo Blanch), pp. 253-268