Departamento
Teoría de la Señal y Comunicaciones e Ingeniería Telemática
Capítulos de Libro (11) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2008
-
A web-based application to exchange electronic health records and medical images in ophthalmology
Handbook of Research on Distributed Medical Informatics and E-Health (IGI Global), pp. 152-164
-
Applying Cross Approximate Entropy to Blood Oxygen Saturation and Heart Rate from Nocturnal Oximetry in Screening for Obstructive Sleep Apnea
Encyclopedia of Healthcare Information Systems, pp. 74-83
-
Applying Independent Component Analysis to the Artifact Detection Problem in Magnetoencephalogram Background Recordings
Encyclopedia of Healthcare Information Systems, pp. 84-92
-
Cuadro de mando y calidad
Libro blanco de la Universidad digital 2010 (Fundación Telefónica), pp. 281-306
-
E-Learning 2.0: The learning community
Advances in E-Learning: Experiences and Methodologies (IGI Global), pp. 213-231
-
El español, lengua universal-lengua internacional: de la cancillería a las autopistas de la información
El español de los negocios (Junta de Castilla y León), pp. 183-202
-
El trabajo colaborativo en grupo: la nueva figura del tutor académico
El nuevo perfil del profesor universitario en el EEES: claves para la renovación metodológica (Valladolid : Servicio de Publicaciones, Universidad Europea Miguel de Cervantes, D. L. 2008), pp. 69-78
-
Fractal Dimension of the EEG in Alzheimer's Disease
Encyclopedia of Healthcare Information Systems, pp. 603-609
-
Gridcole, a Tailorable System for the Realization of Scripted Collaborative Learning Situations Using Grid Service-Based Tools
LEARNING GRID HANDBOOK: CONCEPTS TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (IOS PRESS), pp. 93-105
-
Telematic environments and competition-based methodologies: An approach to active learning
Advances in E-Learning: Experiences and Methodologies (IGI Global), pp. 232-249
-
Trace Theory, Coordination Games, and Group Scribbles
International Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education, pp. 921-933