FAC EDUCACION Y TRABAJO SOCIAL
Centro
Universidad de Granada
Granada, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (81)
2023
-
Assessing individual differences in the way people deal with ridicule and being laughed at: The Spanish form of the PhoPhiKat-45
Current Psychology, Vol. 42, Núm. 19, pp. 16287-16303
-
Differential effects of affective arousal and valence on humor appreciation in female university students
Humor, Vol. 36, Núm. 2, pp. 225-243
-
Investigación y mediación en patrimonio cultural. Museos, entornos y paisajes sensoriales: prólogo
Investigación y mediación en patrimonio cultural museos, entornos y paisajes sensoriales (Dykinson), pp. 10-12
-
Molecular evidence and environmental niche evolution at the origin of the disjunct distribution in three mountain endemic Tephroseris (Asteraceae) of the Mediterranean basin
Alpine Botany, Vol. 133, Núm. 2, pp. 117-133
-
Pedagogical change and innovation culture in secondary education: a Delphi study
Frontiers in Education, Vol. 8
-
Silogismos y diagramas en educación matemática: una propuesta de trayectoria hipotética de aprendizaje
Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 499-506
2022
-
Alcohol use and family-related factors among Spanish university students: the unHicos project
BMC Public Health, Vol. 22, Núm. 1
-
Conservation and Phylogeography of Plants: From the Mediterranean to the Rest of the World
Diversity, Vol. 14, Núm. 2
-
Impact of the COVID-19 Pandemic on the Evolution of Prevalence and Patterns of Cannabis Use among First-Year University Students in Spain-UniHcos Project
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 18
-
Influence of Emotion Regulation on Affective State: Moderation by Trait Cheerfulness
Journal of Happiness Studies, Vol. 23, Núm. 1, pp. 303-325
-
Patterns of Alcohol Consumption and Use of Health Services in Spanish University Students: UniHcos Project
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 10
-
Recursos digitales y enfoques de enseñanza en la formación inicial del profesorado de Historia
Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 25, Núm. 1, pp. 143-170
-
Spatially explicit assessment of genetic variation to inform conservation effort for an endangered Mediterranean conifer, Cedrus atlantica
Ecology and Evolution, Vol. 12, Núm. 12
-
¿Tienen los docentes en formación distinta percepción sobre pseudociencias y supersticiones que la población general?
30 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales: la enseñanza de las ciencias en un entorno intercultural
2021
-
Experiencias declaradas de conductas sexuales de riesgo en relación con el consumo de alcohol en el primer año de universidad
Revista espanola de salud publica, Vol. 95
-
Genetic conservation strategies of endemic plants from edaphic habitat islands: The case of Jacobaea auricula (Asteraceae)
Journal for Nature Conservation, Vol. 61
-
Induced affective states do not modulate effort avoidance
Psychological Research, Vol. 85, Núm. 3, pp. 1016-1028
-
Phylogeny and phylogeography of Arenaria section Pseudomoehringia
Journal of Systematics and Evolution, Vol. 59, Núm. 2, pp. 298-315
2020
-
Conservation of genetic diversity in mediterranean endemic species: Arenaria balearica (caryophyllaceae)
Plant Ecology and Evolution, Vol. 153, Núm. 3, pp. 348-360
-
Correction of a lunar-irradiance model for aerosol optical depth retrieval and comparison with a star photometer
Atmospheric Measurement Techniques, Vol. 13, Núm. 11, pp. 6293-6310