Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Salamanca (186)

2024

  1. Analyzing university students’ entrepreneurial intentions under the influence of the COVID-19 pandemic

    International Entrepreneurship and Management Journal

  2. Environmental values and education in Spanish universities: a questionnaire validation

    International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 25, Núm. 1, pp. 161-181

  3. Managing Prevention of Psychosocial Risks in Europe—Systematic Review of Good Health and Well-Being Practices in Social Economy

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 691-702

  4. Q-Herilearn: Assessing heritage learning in digital environments. A mixed approach with factor and IRT models

    PLoS ONE, Vol. 19, Núm. 3 March

  5. Teleworking Effects on Mental Health—A Systematic Review and a Research Agenda

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 21, Núm. 3

  6. Una poética de los sentidos: sensocorpografías contra la violencia sexualy el feminicidio en tres narradoras conosureñas del siglo XXI

    Carto(corpo)grafías: nuevo reparto de las voces en la narrativa de autoras latinoamericanas del siglo XXI (Iberoamericana Vervuert), pp. 297-319

2023

  1. Activation Capacity of the Intrinsic Musculature of the Foot in Handball Athletes with Chronic Ankle Instability

    Biomedicines, Vol. 11, Núm. 8

  2. Alfabetización en datos: explorando las últimas tendencias educativas

    Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro

  3. Aprendizaje-servicio como herramienta de innovación social para crear aulas emprendedoras y sostenibles: CREApS

    Persona, empresa, sociedad y emprendimiento en el contexto de los ODS (Dykinson), pp. 538-542

  4. Ciberviolencia en las redes sociales: Experiencia y prácticas en la población juvenil

    Asociación Beatriz de Suabia

  5. Como el junco que se dobla pero siempre sigue en pie: estrategias literarias para resistir el poder

    Poder y resistencia en las escrituras exocanónicas (Peter Lang Suiza), pp. 13-24

  6. El espíritu emprendedor de los estudiantes de la USAL: el papel del contexto universitario

    Persona, empresa, sociedad y emprendimiento en el contexto de los ODS (Dykinson), pp. 511-517

  7. Evaluación de la competencia digital del alumnado de Educación Primaria

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 41, Núm. 1, pp. 33-50

  8. Factors influencing dietary inequalities among adolescents in Madrid and Bilbao: a qualitative research project

    Gaceta Sanitaria, Vol. 37

  9. Flow Disaggregation: Underdetermined Non-negative Linear Systems

    Lecture Notes in Networks and Systems

  10. Fuzzy Logic to Measure the Degree of Compliance with a Target in an SDG—The Case of SDG 11

    Mathematics, Vol. 11, Núm. 13

  11. La competencia digital docente en los maestros en formación: autoconstrucción de materiales digitales

    Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 75, Núm. 4, pp. 135-150

  12. Learning Design Using Mobile Technology in Visual Literacy Teacher Training

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1044-1052

  13. Los Retos de la Educación Digital en Adolescentes con Necesidades Específicas de Apoyo Educativo. Estudio de Caso.

    Sociedad e Infancias, Vol. 7, Núm. 2, pp. 189-199

  14. Machine Learning Based System for the Control and Evaluation of Programming Vulnerabilities

    Lecture Notes in Networks and Systems