Crítica da idea de desenvolvemento sostible como proposta pedagóxica

  1. Enríquez Sánchez, José María
Revista:
AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental

ISSN: 1887-2417

Año de publicación: 2016

Título del ejemplar: Educación ambiental e o reto do compromiso social

Número: 22

Páginas: 7-20

Tipo: Artículo

DOI: 10.17979/AMS.2016.02.022.3331 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

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Resumen

A contribución da Universidade, e demais instancias educativas formais, para a creación dunha cidadanía global en torno aos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible pasa necesariamente por dar cabida ás formulacións críticas que intentan enfrontar as contrariedades que destes plans derívanse. Pola contra, a desatención cara a este tipo de discursos, como veremos, dificulta a posibilidade de ofrecer alternativas para tratar de corrixir as crecentes situacións inxustas (e desestabilizadoras) no sociopolítico e potencialmente catastróficas no ecolóxico, debido, en boa medida á perda do sentido propio da idea de desenvolvemento sostenible que aquí pretendemos recuperar.

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