Publikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad de Salamanca (8)

2021

  1. Effects of a teacher training program on the motivation and satisfaction of history secondary students

    Revista de psicodidáctica, Vol. 26, Núm. 1, pp. 45-52

  2. Quantitative research in education

    Handbook of Research on Teacher Education in History and Geography (Peter Lang AG), pp. 35-51

2020

  1. Evaluación: psicometría

    Manual básico de psiquiatría de la infancia y la adolescencia (Ediciones Universidad de Valladolid (EdUVa)), pp. 95-119

2018

  1. Identifying potentially marker symptoms of attention-deficit/hyperactivity disorder

    PeerJ, Vol. 2018, Núm. 5

  2. La estructura de las actitudes hacia las personas con discapacidad: modelos de redes y modelos estructurales

    Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 49, Núm. 1, pp. 69-87

  3. Non-reciprocal Friendships in a School-Age Boy with Autism: The Ties that Build?

    Journal of Autism and Developmental Disorders, Vol. 48, Núm. 9, pp. 2980-2994