Vanessa
Esteve González
Vanessa Esteve González-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (9)
2017
-
El docente en la sociedad digital: Una propuesta basada en la pedagogía transformativa y en la tecnología avanzada
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 21, Núm. 1, pp. 403-422
-
La presencia social en entornos virtuales 3d: reflexiones a partir de una experiencia en la Universidad
Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 50, pp. 137-146
2016
-
Criteris de disseny per a l'ús del portafolis digital en la recollida i la validació d'evidència en les pràctiques externes: Una experiència en el programa de doble titulació infantil i primària a la URV
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 3
-
El e-portafolio y las prácticas externas
Tecnologías para la evaluación del prácticum y las prácticas externas en contextos multidisciplinares (Gtea), pp. 68-88
-
Student perceptions of ePortfolio as competence assessment during the practical training period for early childhood and primary school teaching
Proceedings of the European Conference on e-Learning, ECEL
2015
-
Recent Developments in Technology-Enhanced Learning: A Critical Assessment
RUSC. Universities and Knowledge Society Journal, Vol. 12, Núm. 2, pp. 73-86
2014
-
3D simulation as a learning environment for acquiring the skill of self-management: An experience involving Spanish university students of Education
Journal of Educational Computing Research, Vol. 51, Núm. 3, pp. 295-309
-
Developing self-management and teamwork using digital games in 3D simulations
Australasian Journal of Educational Technology, Vol. 30, Núm. 6, pp. 634-651
2011
-
SIMUL@: 3D spaces to learn generic skills. A pilot study with education students
Proceedings of the International Conference on e-Learning, ICEL