Cualificaciones profesionales, empleabilidad y emprendimiento social
Universitat Rovira i Virgili
Tarragona, EspañaUniversitat Rovira i Virgili-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (12)
2017
-
El docente en la sociedad digital: Una propuesta basada en la pedagogía transformativa y en la tecnología avanzada
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 21, Núm. 1, pp. 403-422
-
La presencia social en entornos virtuales 3d: reflexiones a partir de una experiencia en la Universidad
Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 50, pp. 137-146
2016
-
ETeach3D
Journal of Educational Computing Research, Vol. 54, Núm. 6, pp. 816-839
-
El e-portafolio y las prácticas externas
Tecnologías para la evaluación del prácticum y las prácticas externas en contextos multidisciplinares (Gtea), pp. 68-88
-
La comunicación en entornos simulados para el aprendizaje
Revista Iberoamericana de Educación, Vol. 72, Núm. 2
-
Learning patterns as criterion for forming work groups in 3D simulation learning environments
International Journal of Distance Education Technologies, Vol. 14, Núm. 4, pp. 27-40
-
Perfiles de aprendizaje y trabajo colaborativo en entornos de simulación en 3D
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 19, Núm. 2, pp. 193-215
-
Student perceptions of ePortfolio as competence assessment during the practical training period for early childhood and primary school teaching
Proceedings of the European Conference on e-Learning, ECEL
2014
-
3D simulation as a learning environment for acquiring the skill of self-management: An experience involving Spanish university students of Education
Journal of Educational Computing Research, Vol. 51, Núm. 3, pp. 295-309
-
Developing self-management and teamwork using digital games in 3D simulations
Australasian Journal of Educational Technology, Vol. 30, Núm. 6, pp. 634-651
2011
-
Exploring the relationship among learning patterns, personality traits, and academic performance in freshmen
Educational Research and Evaluation, Vol. 17, Núm. 3, pp. 175-192
-
SIMUL@: 3D spaces to learn generic skills. A pilot study with education students
Proceedings of the International Conference on e-Learning, ICEL