Publikationen (51) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2023

  1. "Flipando en colores" con la inmunología

    Invirtiendo la enseñanza. "Flipped learning", de la teoría a la práctica (Graó), pp. 131-140

  2. La fuerza y el lado oscuro de la inmunonutrición

    ACTA/CL: revista de la Asociación de Científicos y Tecnólogos de Alimentos de Castilla y León, Núm. 79, pp. 16-20

  3. MPXV and SARS-CoV-2 in the air of nightclubs in Spain

    The Lancet Microbe

2021

  1. Adverse Reactions to Illicit Drugs (Marijuana, Opioids, Cocaine) and Alcohol

    Journal of Allergy and Clinical Immunology: In Practice, Vol. 9, Núm. 8, pp. 3006-3014

  2. Covid-19 in the field of education: State of the art

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 10

  3. Divulgación en redes sociales

    Metodología de la investigación: de lector a divulgador (Editorial Universidad de Almería (edual)), pp. 337-348

  4. Eficacia del modelo de aula invertida (flipped classroom) en la enseñanza universitaria: una síntesis de lasmejores evidencias

    Revista de educación, Núm. 391, pp. 149-177

  5. Epithelial component and intraepithelial lymphocytes of conjunctiva-associated lymphoid tissue in healthy children

    Histology and Histopathology, Vol. 36, Núm. 12, pp. 1273-1283

  6. Evaluación en Educación Superior durante la pandemia de la COVID-19

    Campus Virtuales, Vol. 10, Núm. 1, pp. 49-58

  7. MSocial: Practical Integration of Social Learning Analytics into Moodle

    IEEE Access, Vol. 9, pp. 23705-23716

  8. Recommendations for Mandatory Online Assessment in Higher Education During the COVID-19 Pandemic

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 85-98