Publicaciones en las que colabora con MARÍA DEL CARMEN ANTÓN MARTÍN (24)

2019

  1. Dual effect of sensory experience: engagement vs diversive exploration

    International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 48, Núm. 2, pp. 128-151

  2. Impacts of authenticity, degree of adaptation and cultural contrast on travellers’ memorable gastronomy experiences

    Journal of Hospitality Marketing and Management, Vol. 28, Núm. 7, pp. 743-764

  3. What to Do After Visiting a Museum? From Post-consumption Evaluation to Intensification and Online Content Generation

    Journal of Travel Research, Vol. 58, Núm. 6, pp. 1052-1063

2013

  1. Usefulness, enjoyment, and self-image congruence: The adoption of e-book readers

    Psychology and Marketing, Vol. 30, Núm. 4, pp. 372-384

2012

  1. Problemas en la distribución de libros electrónicos: descargas ilegales y precio aceptable

    Estrategias multicanal en el ámbito de la distribución: fabricante y distribuidor preocupados por ofrecer nuevas experiencias de compra diferenciadas (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 237-253

2010

  1. Relationship exit in different legal environments: A cross-cultural analysis

    Service Industries Journal, Vol. 30, Núm. 9, pp. 1457-1478

2009

  1. The moderating effect of switching costs in consumers' relationship dissolution. A cross-cultural analysis

    Cognitive Psychology Research Developments (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 157-182

2007

  1. Analysing firms' failures as determinants of consumer switching intentions: The effect of moderating factors

    European Journal of Marketing, Vol. 41, Núm. 1-2, pp. 135-158

  2. Desarrollo de una plataforma web interuniversitaria para la comunicación entre alumnos, profesores y empresas

    Experiencias de innovación docente en la Universidad de Valladolid (Universidad de Valladolid), pp. 155-168

  3. La disolución de relaciones por parte del comprador en diferentes contextos culturales de compra

    XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007