JAVIER
RODRIGUEZ PINTO
PROFESOR CONTRATADO DOCTOR
VICTOR
TEMPRANO GARCIA
PROFESOR CONTRATADO DOCTOR
Publicaciones en las que colabora con VICTOR TEMPRANO GARCIA (8)
2023
-
How to build a brand-oriented family firm: The impact of socioemotional wealth (SEW) dimensions
Journal of Business Research, Vol. 163
-
Minimizing the negative impact of brand deletion
Marketing Intelligence and Planning, Vol. 41, Núm. 6, pp. 690-706
2021
-
Brand deletion implementation: The effect on performance of context and process factors
European Management Journal, Vol. 39, Núm. 1, pp. 147-161
2020
-
Do proactive and reactive causes to delete a brand impact deletion success? The role of brand orientation
Journal of Brand Management, Vol. 27, Núm. 2, pp. 211-226
2018
-
Brand deletion: how the decision-making approach affects deletion success
Business Research Quarterly, Vol. 21, Núm. 2, pp. 69-83
2017
-
Desarrollo de estrategias y retos de una empresa ‘born global’
Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 142, pp. 56-64
-
Ejecución de la eliminación de una marca: efectos de la descentralización, el consenso, la formalización y la comunicación
Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias del comportamiento social del consumidor (Oviedo : Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial, D.L. 2017), pp. 73-100
2016
-
Cuando eliminar una marca es una decisión acertada
Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 139, pp. 44-52