Germán Llorca Abad-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (8)

2024

  1. Capítulo 6. La campaña subterránea: sesgos informativos y noticias falsas

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 24, pp. 105-122

2022

  1. COVID-19 vaccine disinformation on YouTube: analysis of a viewing network

    Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 35, Núm. 2, pp. 223-238

  2. Fact-checking in Spain: Perception and trust

    Catalan journal of communication & cultural studies, Vol. 14, Núm. 2, pp. 287-305

2021

  1. La campaña subterránea: sesgos informativos y noticias falsas

    Redes en campaña: liderazgos y mensajes en las elecciones de 2019 (Comunicación Social), pp. 105-122

  2. Media crisis and disinformation: the participation of digital newspapers in the dissemination of a denialist hoax

    El profesional de la información, Vol. 30, Núm. 4

2019

  1. Mediatisation in Twitter: an exploratory analysis of the 2015 Spanish general election

    Journal of International Communication, Vol. 25, Núm. 2, pp. 275-300