PROYECTOS NACIONALES
Proiektua ECO2012-36275 EFIPROFION
EFICACIA DE LOS PROGRAMAS DE FIDELIZACIÓN ONLINE EN LA GENERACIÓN DE COMPROMISO RELACIONAL
Finantzatzailea:
MICINN. MINISTERIO DE CIENCIA E INNOVACIÓN
date_range
Iraupena 2013(e)ko urtarrila-(a)k 01-(e)tik 2016(e)ko abendua-(a)k 31-(e)ra izan da
(48 months)
Amaitu
euro
21.645,00 EUR
Nazioarteko-arlokoak. Izaera Publikoa-arekin.
Deialdi:
SUBPROGRAMA DE PROYECTOS DE INVESTIGACIÓN FUNDAMENTAL NO ORIENTADA. CONV. 2012
(MICINN. MINISTERIO DE CIENCIA E INNOVACIÓN)
Azpiprograma:
PROYECTOS DE INVESTIGACIÓN FUNDAMENTAL. SUBPROGRAMA DE INVESTIGACIÓN FUNDAMENTAL NO ORIENTADA.
Ikertzaileak
(1) proiektuarekin lotutako argitalpenak
Erakutsi tipologiaren arabera2017
-
How brand post content contributes to user's Facebook brand-page engagement
Business Research Quarterly