Publikationen, an denen er mitarbeitet MARÍA CARMEN CAMARERO IZQUIERDO (29)

2024

  1. Decisión de abandono de redes sociales por parte de marcas: el impacto de los eventos críticos y la indefinición de la estrategia

    AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)

  2. TikTok, llegó la hora: un estudio sobre la entrada de marcas en una nueva red social

    AEMARK 2023: Interrupciones trascendentales en el comportamiento del consumidor. Actas del 34 Congreso Internacional de Marketing (Madrid, 6-8 de septiembre de 2023)

2023

  1. Towards profitable customized solutions in small firms: a matter of relationships, modularity and expertise

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 1, pp. 137-154

2022

  1. Building the First Business Relationships: Incubatees in University Business Incubators (UBIs)

    Entrepreneurship Research Journal, Vol. 12, Núm. 4, pp. 597-627

  2. Exchange of knowledge in protected environments. The case of university business incubators

    European Journal of Innovation Management, Vol. 25, Núm. 3, pp. 838-859

  3. ¿Me lo dices o me lo muestras? Respuestas a las ejecuciones textuales y visuales en Instagram y TikTok

    AEMARK 2022: Actas del 33 Congreso Internacional de Marketing (Valencia, 7-9 de septiembre de 2022) (Valencia, 7-9 de septiembre de 2022)

2021

  1. A review on “The internal mechanisms of entrepreneurs social capital: a multi-network analysis"

    International Journal of Tourism and Hotel Business Management, Vol. 3, Núm. 1, pp. 435-441

  2. Covid-19 y difusión de innovaciones: parecidos razonables

    The Conversation

  3. SOS to my followers! The role of marketing communications in reinforcing online travel community value during times of crisis

    Tourism Management Perspectives, Vol. 39

  4. Transforming B2B customer solutions into small business suppliers’ growth

    AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)

2019

  1. Relationship marketing in museums: influence of managers and mode of governance

    Public Management Review, Vol. 21, Núm. 10, pp. 1369-1396

  2. Social Capital in University Business Incubators: dimensions, antecedents and outcomes

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 15, Núm. 2, pp. 599-624

  3. The internal mechanisms of entrepreneur´s social capital: A multi-network analysis

    BRQ Business Research Quarterly

2010

  1. El capital social como recurso estratégico del pequeño comercio minorista

    Distribución comercial y comportamiento del consumidor (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial. Universidad de Oviedo), pp. 49-66