FAC COMERCIO Y RELACIONES LABORALES-S VA
Ikastegia
MARÍA CARMEN
CAMARERO IZQUIERDO
CATEDRATICOS DE UNIVERSIDAD
MARÍA CARMEN CAMARERO IZQUIERDO-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (29)
2024
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Decisión de abandono de redes sociales por parte de marcas: el impacto de los eventos críticos y la indefinición de la estrategia
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
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TikTok, llegó la hora: un estudio sobre la entrada de marcas en una nueva red social
AEMARK 2023: Interrupciones trascendentales en el comportamiento del consumidor. Actas del 34 Congreso Internacional de Marketing (Madrid, 6-8 de septiembre de 2023)
2023
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Towards profitable customized solutions in small firms: a matter of relationships, modularity and expertise
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 1, pp. 137-154
2022
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Building the First Business Relationships: Incubatees in University Business Incubators (UBIs)
Entrepreneurship Research Journal, Vol. 12, Núm. 4, pp. 597-627
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Exchange of knowledge in protected environments. The case of university business incubators
European Journal of Innovation Management, Vol. 25, Núm. 3, pp. 838-859
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¿Me lo dices o me lo muestras? Respuestas a las ejecuciones textuales y visuales en Instagram y TikTok
AEMARK 2022: Actas del 33 Congreso Internacional de Marketing (Valencia, 7-9 de septiembre de 2022) (Valencia, 7-9 de septiembre de 2022)
2021
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A review on “The internal mechanisms of entrepreneurs social capital: a multi-network analysis"
International Journal of Tourism and Hotel Business Management, Vol. 3, Núm. 1, pp. 435-441
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Covid-19 y difusión de innovaciones: parecidos razonables
The Conversation
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SOS to my followers! The role of marketing communications in reinforcing online travel community value during times of crisis
Tourism Management Perspectives, Vol. 39
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Transforming B2B customer solutions into small business suppliers’ growth
AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)
2020
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The internal mechanisms of entrepreneurs’ social capital: A multi-network analysis
Business Research Quarterly, Vol. 23, Núm. 1
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The mixed effects of organization's and manager's social capital: Evidence from the case of museums
Journal of Management and Organization, Vol. 26, Núm. 4, pp. 601-624
2019
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Relationship marketing in museums: influence of managers and mode of governance
Public Management Review, Vol. 21, Núm. 10, pp. 1369-1396
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Social Capital in University Business Incubators: dimensions, antecedents and outcomes
International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 15, Núm. 2, pp. 599-624
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The internal mechanisms of entrepreneur´s social capital: A multi-network analysis
BRQ Business Research Quarterly
2017
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Dominant logics and the manager’s role in university business incubators
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 32, Núm. 2, pp. 282-294
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Entrepreneurs' Social Capital and the Economic Performance of Small Businesses: The Moderating Role of Competitive Intensity and Entrepreneurs' Experience
Strategic Entrepreneurship Journal, Vol. 11, Núm. 1, pp. 61-89
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Language tourism destinations: a case study of motivations, perceived value and tourists’ expenditure
Journal of Cultural Economics, Vol. 41, Núm. 2, pp. 155-172
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Relationships between Entrepreneurs in Business Incubators. An Exploratory Case Study
Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 24, Núm. 1, pp. 57-74
2010
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El capital social como recurso estratégico del pequeño comercio minorista
Distribución comercial y comportamiento del consumidor (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial. Universidad de Oviedo), pp. 49-66