FACULTAD DE EDUCACION DE SORIA
Centro
Universidad de Zaragoza
Zaragoza, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Zaragoza (22)
2024
-
Analysis of Madrid Primary Health-Care staff for the implementation of exercise prescription
Atencion Primaria, Vol. 56, Núm. 10
2023
-
A commentary of factors related to player availability and its influence on performance in elite team sports
Frontiers in Sports and Active Living, Vol. 4
-
Calidad de vida en menores con enfermedades raras. Un meta-análisis de las dimensiones física, mental y emocional
De cuerpos y almas: Estudios culturales (Juan Romay Coca), pp. 175-193
-
Perception of Social and Educational Quality of Life of Minors Diagnosed with Rare Diseases: A Systematic Review and Meta-Analysis
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 20, Núm. 2
-
The Family Context in Cybervictimization: A Systematic Review and Meta-Analysis
Trauma, Violence, and Abuse
2022
-
Adherence Factors Related to Exercise Prescriptions in Healthcare Settings: A Review of the Scientific Literature
Research Quarterly for Exercise and Sport, Vol. 93, Núm. 1, pp. 16-25
-
Effects of ergo-nutritional strategies on recovery in combat sports disciplines
Nutricion Hospitalaria, Vol. 39, Núm. 3, pp. 652-662
-
El "role playing" como estrategia para educar en empatía: una tentativa pedagógica en el aula universitaria
Investigación e innovación sobre inclusión e intervención socioeducativa (Dykinson), pp. 318-336
-
Empatía y atención a la diversidad en estudiantes universitarios
Investigación e innovación sobre inclusión e intervención socioeducativa (Dykinson), pp. 373-389
-
Physical exercise training in the syllabus of Bachelor of Science in nursing degrees: an environmental scan
Contemporary Nurse, Vol. 58, Núm. 2-3, pp. 192-211
-
Psychosocial factors related to physical activity in frail and prefrail elderly people
BMC Geriatrics, Vol. 22, Núm. 1
2021
-
Enfermedades Raras e inclusión socioeducativa en entornos próximos: miradas y acciones desde la universidad
Oportunidades y retos para la enseñanza de las artes, la educación mediática y la ética en la era postdigital (Dykinson), pp. 2498-2520
-
Is energy expenditure or physical activity considered when energy intake is measured? A scoping review 1975–2015
Nutrients, Vol. 13, Núm. 9
-
The recovery umbrella in the world of elite sport: Do not forget the coaching and performance staff
Sports, Vol. 9, Núm. 12
2020
-
Design and validity of a choice-modeling questionnaire to analyze the feasibility of implementing physical activity on prescription at primary health-care settings
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 18, pp. 1-12
2019
-
Contrasting two approaches of bilingualism in primary education: An ethnographic study
International Journal of Literacies, Vol. 26, Núm. 1, pp. 33-47
-
The Olympia Declaration
Current sports medicine reports, Vol. 18, Núm. 12, pp. 448-451
2018
-
Validacion de modalidades de enseñanza basadas en la tecnología: B-learning
CUICIID 2018: congreso Universitario Internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy. Contenidos, investigación, innovación y docencia
-
Validación de modalidades de enseñanza basadas en la tecnología: "b-learning"
Nueva enseñanza superior a partir de las TIC (Gedisa), pp. 277-292
2016
-
Esquemas de prueba en torno al concepto de proporcionalidad en los libros de texto
Investigación en Educación Matemática XX