Sonia San Martín Gutiérrez-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (53)

2024

  1. Building consumer–brand relationships in the channel-mix era. The role of self–brand connection and product involvement

    Journal of Product and Brand Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 76-90

  2. La omnicanalidad como palanca de empoderamiento de las consumidoras

    AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)

  3. Navigating the Digital Era: Exploring Consumer Behavior Across Multiple Channels: A Review and Research Agenda

    The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 211-229

2023

  1. Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing

    Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-18

2021

  1. "Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores

    Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38

  2. En la era de la combinación de canales, ¡conecta con el cliente!

    AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)

  3. The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment

    Journal of Organizational and End User Computing, Vol. 33, Núm. 2, pp. 59-84

2020

  1. Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction

    Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761

  2. Revisión del comportamiento del consumidor en el uso de múltiples canales

    DOCFRADIS, Vol. 02, pp. 1-33

  3. The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 15, Núm. 2, pp. 59-75

  4. The role of omnichannel tendency in digital information processing

    Online Information Review, Vol. 44, Núm. 7, pp. 1347-1367

2019

  1. Be seamless and get a flowing shared experience

    AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)

  2. Drivers and inhibitors of video game addiction

    AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)

  3. What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?

    Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 1, pp. 83-102

  4. What kind of video gamer are you?

    Journal of Consumer Marketing, Vol. 36, Núm. 1, pp. 218-227

2018

  1. Cómo influye el contexto omnicanal en el comportamiento del consumidor: una aplicación al sector de la moda

    Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial (KRK), pp. 117-141

2017

  1. How can E-vendors create trust in B2C and C2C contexts?

    Mobile Commerce: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1390-1412

  2. Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior

    Computers in Human Behavior, Vol. 68, pp. 465-471

2016

  1. Emoción o cognición: ¿qué surge antes en la compra online?

    III Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos, 15 y 16 de diciembre de 2016