Departamento
Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
Publicaciones (45) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2020
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A Learning Factory for Remanufacturing: A New Configuration at Valladolid Lean School
Lecture Notes in Networks and Systems
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A pilot model for the liberalization of the Spanish railway market based on combinatorial auctions
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 70, pp. 86-97
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Advanced Technologies Supporting the Implementation of Lean/Green Supply Chain Management Practices and Its Influence on the Performance
Lecture Notes in Networks and Systems
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Aplicabilidad de los modelos de madurez de business intelligence a pymes
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 71, pp. 31-45
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Application of Combinatorial Auctions to Create a 3D Printing Market
Advances in engineering networks: proceedings of the 12th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management
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Business, management and accounting: Internal structure and external connections
Journal of Strategy and Management, Vol. 13, Núm. 2, pp. 254-277
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Determinants of innovation performance of organizations in a regional innovation system from a developing country
International Journal of Innovation Science, Vol. 12, Núm. 3, pp. 345-362
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Do proactive and reactive causes to delete a brand impact deletion success? The role of brand orientation
Journal of Brand Management, Vol. 27, Núm. 2, pp. 211-226
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Efficiency in nonprofit organizations
Financing Nonprofit Organizations (Taylor and Francis), pp. 23-39
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El arte como herramienta metodológica innovadora en el ámbito escolar
Nuevas dimensiones de la educación: gamificación, TIC y e-learning (GKA Ediciones - Eagora), pp. 177-185
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El liderazgo de las autoridades sanitarias contra al Covid-19 y su impacto en los resultados obtenidos
III Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas: actas, Sevilla, 26 y 27 de noviembre de 2020
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El uso del color en la construcción de comunicación eficaz para cartelería. Estudio de caso: actividades formativas de emprendimiento
Ambitos: Revista internacional de comunicación, Núm. 48, pp. 123-147
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Eliciting Proximities between Terms of Ordered Qualitative Scales
2020 IEEE 10th International Conference on Intelligent Systems, IS 2020 - Proceedings
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Fostering Digital Growth in SMEs: Organizational Competence for Digital Transformation
IFIP Advances in Information and Communication Technology
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Genetic algorithms for the scheduling in additive manufacturing
International Journal of Production Management and Engineering (IJPME), Vol. 8, Núm. 2, pp. 59-63
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Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761
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How to gain image and positioning on social media: Spanish agribusiness firm image and position on social media
Applied Economics, Vol. 52, Núm. 21, pp. 2280-2291
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Influence of online transparency on efficiency: Analysis of spanish NGDOs
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 99, pp. 5-35
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Integrated University-Industry Training: A Collaborative Journey
Lecture Notes in Networks and Systems
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Introducción a la gestión de empresas
Pirámide