Publicaciones (45) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. A Learning Factory for Remanufacturing: A New Configuration at Valladolid Lean School

    Lecture Notes in Networks and Systems

  2. A pilot model for the liberalization of the Spanish railway market based on combinatorial auctions

    Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 70, pp. 86-97

  3. Advanced Technologies Supporting the Implementation of Lean/Green Supply Chain Management Practices and Its Influence on the Performance

    Lecture Notes in Networks and Systems

  4. Aplicabilidad de los modelos de madurez de business intelligence a pymes

    Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 71, pp. 31-45

  5. Application of Combinatorial Auctions to Create a 3D Printing Market

    Advances in engineering networks: proceedings of the 12th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management

  6. Business, management and accounting: Internal structure and external connections

    Journal of Strategy and Management, Vol. 13, Núm. 2, pp. 254-277

  7. Determinants of innovation performance of organizations in a regional innovation system from a developing country

    International Journal of Innovation Science, Vol. 12, Núm. 3, pp. 345-362

  8. Do proactive and reactive causes to delete a brand impact deletion success? The role of brand orientation

    Journal of Brand Management, Vol. 27, Núm. 2, pp. 211-226

  9. Efficiency in nonprofit organizations

    Financing Nonprofit Organizations (Taylor and Francis), pp. 23-39

  10. El arte como herramienta metodológica innovadora en el ámbito escolar

    Nuevas dimensiones de la educación: gamificación, TIC y e-learning (GKA Ediciones - Eagora), pp. 177-185

  11. El liderazgo de las autoridades sanitarias contra al Covid-19 y su impacto en los resultados obtenidos

    III Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas: actas, Sevilla, 26 y 27 de noviembre de 2020

  12. El uso del color en la construcción de comunicación eficaz para cartelería. Estudio de caso: actividades formativas de emprendimiento

    Ambitos: Revista internacional de comunicación, Núm. 48, pp. 123-147

  13. Eliciting Proximities between Terms of Ordered Qualitative Scales

    2020 IEEE 10th International Conference on Intelligent Systems, IS 2020 - Proceedings

  14. Fostering Digital Growth in SMEs: Organizational Competence for Digital Transformation

    IFIP Advances in Information and Communication Technology

  15. Genetic algorithms for the scheduling in additive manufacturing

    International Journal of Production Management and Engineering (IJPME), Vol. 8, Núm. 2, pp. 59-63

  16. Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction

    Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761

  17. How to gain image and positioning on social media: Spanish agribusiness firm image and position on social media

    Applied Economics, Vol. 52, Núm. 21, pp. 2280-2291

  18. Influence of online transparency on efficiency: Analysis of spanish NGDOs

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 99, pp. 5-35

  19. Integrated University-Industry Training: A Collaborative Journey

    Lecture Notes in Networks and Systems

  20. Introducción a la gestión de empresas

    Pirámide