Publikationen (83) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. A Random Forest clustering to explore the influence of physical fitness level of youth basketball players on match-related physical performance

    Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part P: Journal of Sports Engineering and Technology, Vol. 238, Núm. 4, pp. 352-360

  2. A calibrated scale to measure heritage learning in digital environments. A network analysis approach

    Heliyon, Vol. 10, Núm. 21

  3. A educación patrimonial: avances e retos

    Revista galega de educación, Núm. 89, pp. 10-13

  4. A valid and reliable explanatory model of learning processes in heritage education

    Heritage Science, Vol. 12, Núm. 1

  5. Analyses of Physical and Physiological Responses during Competition in Para-Footballers with Cerebral Palsy: A Systematic Review

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 14, Núm. 9

  6. Analysis of Madrid Primary Health-Care staff for the implementation of exercise prescription

    Atencion Primaria, Vol. 56, Núm. 10

  7. Análisis de la condición física, composición corporal, y perfil bioquímico y hormonal en las fases lútea y folicular durante una temporada en jugadoras adolescentes de voleibol de alto nivel

    Kronos: revista universitaria de la actividad física y el deporte, Vol. 23, Núm. 1

  8. Application of the Delphi technique to a questionnaire on out-of-classroom training in initial teacher education

    Journal of Adventure Education and Outdoor Learning

  9. Assessing the Match Physical Responses of International Referees for Footballers with Cerebral Palsy: A Tournaments and Halves Comparative Analysis

    Sensors, Vol. 24, Núm. 5

  10. Association between physiological characteristics and competition performance in recreational endurance trail runners

    Medicina dello Sport, Vol. 77, Núm. 3, pp. 326-343

  11. Autoconcepto físico según género en funcionarios de una universidad chilena

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 54, pp. 18-23

  12. Comparative Study of Physical Activity, Leisure Preferences, and Sedentary Behavior among Portuguese, Italian, and Spanish University Students

    Healthcare (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19

  13. Conflicting values, implicit norms, and flawed evidence: a critical review of World Athletics’s eligibility criteria to compete in the women’s category from 2009 to 2024

    International Sports Law Journal, Vol. 24, Núm. 2, pp. 82-96

  14. Contextual factors and match-physical performance of international-level footballers with cerebral palsy

    Science and Medicine in Football, Vol. 8, Núm. 3, pp. 232-241

  15. Cómo estimar la composición corporal en la enfermedad de Huntington. Estudio transversal y observacional con bioimpedancia de múltiples frecuencias

    Revista de neurologia, Vol. 78, Núm. 1, pp. 17-25

  16. Desarrollo de habilidades docentes para la gestión de grandes grupos: una experiencia de innovación en didáctica de la expresión musical

    Revista d'innovació docent universitària: RIDU, Núm. 16, pp. 67-78

  17. Difficulties among Teachers’ Emotional Regulation: Analysis for the Development of Student Well-Being in Chilean Schools

    Behavioral Sciences, Vol. 14, Núm. 9

  18. Diseño, validación y fiabilidad de un instrumento de observación para evaluar la toma de decisión motriz en porteros de fútbol (SEDPO)

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 58, pp. 115-125

  19. Drop sets effects on maximum dynamic strength, jumping ability and acceleration in female basketball players

    Cultura, ciencia y deporte, Vol. 19, Núm. 59, pp. 17-33

  20. E-textiles para la educación STEAM en educación primaria: una revisión sistemática

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 1, pp. 417-448