Fachbereich
Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
Publikationen (83) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2024
-
A Random Forest clustering to explore the influence of physical fitness level of youth basketball players on match-related physical performance
Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part P: Journal of Sports Engineering and Technology, Vol. 238, Núm. 4, pp. 352-360
-
A calibrated scale to measure heritage learning in digital environments. A network analysis approach
Heliyon, Vol. 10, Núm. 21
-
A educación patrimonial: avances e retos
Revista galega de educación, Núm. 89, pp. 10-13
-
A valid and reliable explanatory model of learning processes in heritage education
Heritage Science, Vol. 12, Núm. 1
-
Analyses of Physical and Physiological Responses during Competition in Para-Footballers with Cerebral Palsy: A Systematic Review
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 14, Núm. 9
-
Analysis of Madrid Primary Health-Care staff for the implementation of exercise prescription
Atencion Primaria, Vol. 56, Núm. 10
-
Análisis de la condición física, composición corporal, y perfil bioquímico y hormonal en las fases lútea y folicular durante una temporada en jugadoras adolescentes de voleibol de alto nivel
Kronos: revista universitaria de la actividad física y el deporte, Vol. 23, Núm. 1
-
Application of the Delphi technique to a questionnaire on out-of-classroom training in initial teacher education
Journal of Adventure Education and Outdoor Learning
-
Assessing the Match Physical Responses of International Referees for Footballers with Cerebral Palsy: A Tournaments and Halves Comparative Analysis
Sensors, Vol. 24, Núm. 5
-
Association between physiological characteristics and competition performance in recreational endurance trail runners
Medicina dello Sport, Vol. 77, Núm. 3, pp. 326-343
-
Autoconcepto físico según género en funcionarios de una universidad chilena
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 54, pp. 18-23
-
Comparative Study of Physical Activity, Leisure Preferences, and Sedentary Behavior among Portuguese, Italian, and Spanish University Students
Healthcare (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19
-
Conflicting values, implicit norms, and flawed evidence: a critical review of World Athletics’s eligibility criteria to compete in the women’s category from 2009 to 2024
International Sports Law Journal, Vol. 24, Núm. 2, pp. 82-96
-
Contextual factors and match-physical performance of international-level footballers with cerebral palsy
Science and Medicine in Football, Vol. 8, Núm. 3, pp. 232-241
-
Cómo estimar la composición corporal en la enfermedad de Huntington. Estudio transversal y observacional con bioimpedancia de múltiples frecuencias
Revista de neurologia, Vol. 78, Núm. 1, pp. 17-25
-
Desarrollo de habilidades docentes para la gestión de grandes grupos: una experiencia de innovación en didáctica de la expresión musical
Revista d'innovació docent universitària: RIDU, Núm. 16, pp. 67-78
-
Difficulties among Teachers’ Emotional Regulation: Analysis for the Development of Student Well-Being in Chilean Schools
Behavioral Sciences, Vol. 14, Núm. 9
-
Diseño, validación y fiabilidad de un instrumento de observación para evaluar la toma de decisión motriz en porteros de fútbol (SEDPO)
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 58, pp. 115-125
-
Drop sets effects on maximum dynamic strength, jumping ability and acceleration in female basketball players
Cultura, ciencia y deporte, Vol. 19, Núm. 59, pp. 17-33
-
E-textiles para la educación STEAM en educación primaria: una revisión sistemática
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 1, pp. 417-448