Artículos (18) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2018

  1. 4FAD: A framework for mapping the evolution of artefacts in the learning design process

    Australasian Journal of Educational Technology, Vol. 34, Núm. 2, pp. 16-34

  2. Acoustic characterization and perceptual analysis of the relative importance of prosody in speech of people with Down syndrome

    Speech Communication, Vol. 99, pp. 90-100

  3. Analysis and control of the intermediate memory states of RRAM devices by means of admittance parameters

    Journal of Applied Physics, Vol. 124, Núm. 15

  4. Characterising RDF data sets

    Journal of Information Science, Vol. 44, Núm. 2, pp. 203-229

  5. Comunicaciones ágiles en los estudios de Ingeniería Informática, una experiencia basada en Slack

    Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 3

  6. Controllers: An abstraction to ease the use of hardware accelerators

    International Journal of High Performance Computing Applications, Vol. 32, Núm. 6, pp. 838-853

  7. Evaluación del uso de un juego serio no virtual en Programación

    Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 3

  8. Feature Extraction of Galvanic Skin Responses by Nonnegative Sparse Deconvolution

    IEEE Journal of Biomedical and Health Informatics, Vol. 22, Núm. 5, pp. 1385-1394

  9. Game of Blazons: Helping teachers conduct learning situations that integrate web tools and multiple types of augmented reality

    IEEE Transactions on Learning Technologies, Vol. 11, Núm. 4, pp. 506-519

  10. Gamificación en el aula: gincana de programación

    ReVisión, Vol. 11, Núm. 1

  11. Learning Buckets: Helping Teachers Introduce Flexibility in the Management of Learning Artifacts Across Spaces

    IEEE Transactions on Learning Technologies, Vol. 11, Núm. 2, pp. 203-215

  12. MEDUSA: una nueva herramienta para el desarrollo de sistemas Brain-Computer Interface basada en Python

    Cognitive Area Networks, Vol. 5, Núm. 1, pp. 87-92

  13. Monitoring for Awareness and Reflection in Ubiquitous Learning Environments

    International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 34, Núm. 2, pp. 146-165

  14. Multicore Real-Time Implementation of a Full Hyperspectral Unmixing Chain

    IEEE Geoscience and Remote Sensing Letters, Vol. 15, Núm. 5, pp. 744-748

  15. Multimodal teaching analytics: Automated extraction of orchestration graphs from wearable sensor data

    Journal of Computer Assisted Learning, Vol. 34, Núm. 2, pp. 193-203

  16. Open-source sensors system for doing simple physics experiments

    Papers in Physics, Vol. 10

  17. Supporting teachers in the design and implementation of group formation policies in MOOCs: A case study

    Journal of Universal Computer Science, Vol. 24, Núm. 8, pp. 1110-1130

  18. Uso de la colaboración y la gamificación en MOOC: un análisis exploratorio

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 21, Núm. 2, pp. 263-283