Departamento
Informática (Arquitectura y Tecnología de Computadores, Ciencias de la Computación e Inteligencia Artificial, Lenguajes y Sistemas Informáticos)
Artículos (18) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2018
-
4FAD: A framework for mapping the evolution of artefacts in the learning design process
Australasian Journal of Educational Technology, Vol. 34, Núm. 2, pp. 16-34
-
Acoustic characterization and perceptual analysis of the relative importance of prosody in speech of people with Down syndrome
Speech Communication, Vol. 99, pp. 90-100
-
Analysis and control of the intermediate memory states of RRAM devices by means of admittance parameters
Journal of Applied Physics, Vol. 124, Núm. 15
-
Characterising RDF data sets
Journal of Information Science, Vol. 44, Núm. 2, pp. 203-229
-
Comunicaciones ágiles en los estudios de Ingeniería Informática, una experiencia basada en Slack
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 3
-
Controllers: An abstraction to ease the use of hardware accelerators
International Journal of High Performance Computing Applications, Vol. 32, Núm. 6, pp. 838-853
-
Evaluación del uso de un juego serio no virtual en Programación
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 3
-
Feature Extraction of Galvanic Skin Responses by Nonnegative Sparse Deconvolution
IEEE Journal of Biomedical and Health Informatics, Vol. 22, Núm. 5, pp. 1385-1394
-
Game of Blazons: Helping teachers conduct learning situations that integrate web tools and multiple types of augmented reality
IEEE Transactions on Learning Technologies, Vol. 11, Núm. 4, pp. 506-519
-
Gamificación en el aula: gincana de programación
ReVisión, Vol. 11, Núm. 1
-
Learning Buckets: Helping Teachers Introduce Flexibility in the Management of Learning Artifacts Across Spaces
IEEE Transactions on Learning Technologies, Vol. 11, Núm. 2, pp. 203-215
-
MEDUSA: una nueva herramienta para el desarrollo de sistemas Brain-Computer Interface basada en Python
Cognitive Area Networks, Vol. 5, Núm. 1, pp. 87-92
-
Monitoring for Awareness and Reflection in Ubiquitous Learning Environments
International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 34, Núm. 2, pp. 146-165
-
Multicore Real-Time Implementation of a Full Hyperspectral Unmixing Chain
IEEE Geoscience and Remote Sensing Letters, Vol. 15, Núm. 5, pp. 744-748
-
Multimodal teaching analytics: Automated extraction of orchestration graphs from wearable sensor data
Journal of Computer Assisted Learning, Vol. 34, Núm. 2, pp. 193-203
-
Open-source sensors system for doing simple physics experiments
Papers in Physics, Vol. 10
-
Supporting teachers in the design and implementation of group formation policies in MOOCs: A case study
Journal of Universal Computer Science, Vol. 24, Núm. 8, pp. 1110-1130
-
Uso de la colaboración y la gamificación en MOOC: un análisis exploratorio
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 21, Núm. 2, pp. 263-283