FAC EDUCACION Y TRABAJO SOCIAL
Centro
Universidad de Burgos
Burgos, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Burgos (23)
2024
-
Academic procrastination of Spanish pre-service teachers during the Covid-19 pandemic
Psicología educativa, Vol. 30, Núm. 1, pp. 57-66
2023
-
Actividades físicas cooperativas: aclarando conceptos
XII Congreso Internacional de Actividades Físicas Cooperativas
-
Aplicación y retos de la tecnología de movimiento ocular en Educación Superior
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 76, pp. 35-46
-
Formación y profesionalización en la agricultura familiar. Un estudio de las actuaciones formativas de los programas de desarrollo rural en el País Vasco
Lurralde: Investigación y espacio, Núm. 46, pp. 187-208
-
International Baccalaureate Primary Years Programme: a systematic review
Journal of Research in International Education, Vol. 22, Núm. 2, pp. 149-163
-
Perceived satisfaction of university students with the use of chatbots as a tool for self-regulated learning
Heliyon, Vol. 9, Núm. 1
-
Psychometric properties of the academic procrastination scale in Spanish university students
Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 48, Núm. 5, pp. 642-656
-
Using Eye Tracking Technology to Analyse Cognitive Load in Multichannel Activities in University Students
International Journal of Human-Computer Interaction
2022
-
Teacher Training Effectiveness in Self-Regulation in Virtual Environments
Frontiers in Psychology, Vol. 13
2021
-
Coeducation and citizenship: A study on initial teacher training in sexual equality and diversity
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 9
-
Conceptualización y reflexión sobre el género y la diversidad sexual: hacia un modelo coeducativo por y para la diversidad
Perfiles educativos, Vol. 43, Núm. 173, pp. 148-165
-
Webinars 360: una Experiencia Formativa Trasnacional de la Red Universitaria de Tecnología Educativa
La educación en red. Realidades diversas, horizontes comunes.: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Libro de actas
2020
-
Webinars 360: una Experiencia Formativa Transnacional de la Red Universitaria de Tecnología Educativa
UTE Teaching & Technology: Universitas Tarraconensis, Núm. 2020, pp. 28-50
2019
-
Observation of Metacognitive Skills in Natural Environments: A Longitudinal Study With Mixed Methods
Frontiers in Psychology, Vol. 10
-
Will personalized e-Learning increase deep learning in higher education?
Information Discovery and Delivery, Vol. 47, Núm. 1, pp. 53-63
2017
-
Metacognitive precursors: An analysis in children with different disabilities
Brain Sciences, Vol. 7, Núm. 10
2015
-
La escuela como mecanismo de aculturación en la Araucanía durante el siglo XIX
Revista colombiana de educación, Núm. 68, pp. 293-309
2014
-
Precursores de la Teoría de la Mente en niños con discapacidad
Cadmo, Vol. 22, Núm. 1, pp. 25-37
-
Social image of disability. Vulnerability of the dignity of women with disability and social exclusion contexts
Social exclusion and gender-based violence
2013
-
Evaluación por competencias de los estudiantes de Enfermería a través de Aprendizaje Basado en Problemas
Enfermería universitaria, Vol. 10, Núm. 4, pp. 120-124