Un enfoque departamentallas comisiones como vehículo de dinamización de los departamentos

  1. García Larrauri, Begoña
  2. Rodríguez Rojo, Martín
  3. Vaca Escribano, Marcelino
  4. Pinto Martín, Amparo
Revista:
RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales

ISSN: 0213-8646

Ano de publicación: 1989

Título do exemplar: Actas del IV Seminario Estatal de Escuelas Universitarias de Magisterio

Número: 6

Páxinas: 73-83

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales

Resumo

This paper deals with the actual experience of a Department which has just begun organize itself in Commissions. We describe its origin, evolution, work process and the results which have been obtained by each Commission. This experience is based on a legal frame, on a statement of principles and on a way of proceeding which are the keys for the university teachers participation and their integration into a Department.