Grupo de Investigación en Cultura Digital, Innovación, Creatividad y Participación Social en Comunicación: Observatorio del Ocio y el Entretenimiento Digital (OCENDI).
Universitat de València
Valencia, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat de València (5)
2022
-
The Mirage of Truth: The Instrumentalization of Fact-Checking to Spread an Ideological Discourse
Contemporary Politics, Communication, and the Impact on Democracy (IGI Global), pp. 133-151
2021
-
Politics of Disinformation
wiley, pp. 1-216
-
Towards a Critical Understanding of Social Networks for the Feminist Movement: Twitter and the Women’s Strike
Trípodos, Núm. 50, pp. 91-109
2020
-
Communicative strategies from cyberfemism: @feminismosmad and the twitter diffusion of the 8m strike in madrid
Cadernos Pagu, Vol. 2020, Núm. 59, pp. 1-32
2015
-
Emisores políticos, mediáticos y ciudadanos en internet: Hacia un nuevo marco comunicativo en la jornada de reflexión en España
Historia, Ciencias, Saude - Manguinhos, Vol. 22, pp. 1621-1636