ANA MARÍA GUTIÉRREZ ARRANZ-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (12)

2012

  1. Drivers of customer likelihood to join grocery retail loyalty programs. An analysis of reward programs and loyalty cards

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 19, Núm. 5, pp. 492-500

  2. Exploring the influence of three types of grocery retailer loyalty programs on customer affective loyalty

    International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 22, Núm. 5, pp. 547-561

2009

  1. La respuesta afectiva del consumidor a los programas de fi delización

    Distribución comercial: estrategias para competir por el consumidor (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 147-159

  2. The combined influence of central and peripheral routes in the online persuasion process.

    Cyberpsychology & behavior : the impact of the Internet, multimedia and virtual reality on behavior and society, Vol. 12, Núm. 3, pp. 299-308

2008

  1. The effectiveness of the nature and the type of web content

    Proceedings - International Workshop on Database and Expert Systems Applications, DEXA

  2. The moderating role of user motivation in Internet access and individuals' responses to a Website

    Internet Research, Vol. 18, Núm. 4, pp. 393-404

  3. ¿Promoción de ventas o marketing de relaciones? Un estudio sobre los efectos de los diferentes tipos de programas de lealtad.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

2007

  1. Designing effective websites: The moderating role of user internet experience

    Journal of Internet Commerce, Vol. 6, Núm. 1, pp. 35-60

  2. La eficacia publicitaria de la ampliación de contenidos en el sitio web. Una crítica del ELM

    XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007

2006

  1. The role of loyalty programs in behavioral and affective loyalty

    Journal of Consumer Marketing, Vol. 23, Núm. 7, pp. 387-396

2004

  1. Determinantes de la eficacia publicitaria del sitio web. Una aplicación del ELM

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 8, Núm. 2, pp. 93-122

  2. La estrategia publicitaria de las empresas a través de Internet

    9.º Congreso de Economía de Castilla y León: comunicaciones. Palencia días 25, 26 y 27 noviembre 2004