JESÚS
GUTIÉRREZ CILLÁN
CATEDRATICOS DE UNIVERSIDAD
Publicaciones (79) Publicaciones de JESÚS GUTIÉRREZ CILLÁN
2021
-
A review on “The internal mechanisms of entrepreneurs social capital: a multi-network analysis"
International Journal of Tourism and Hotel Business Management, Vol. 3, Núm. 1, pp. 435-441
2020
-
The internal mechanisms of entrepreneurs’ social capital: A multi-network analysis
Business Research Quarterly, Vol. 23, Núm. 1
2019
-
The internal mechanisms of entrepreneur´s social capital: A multi-network analysis
BRQ Business Research Quarterly
2017
-
Entrepreneurs' Social Capital and the Economic Performance of Small Businesses: The Moderating Role of Competitive Intensity and Entrepreneurs' Experience
Strategic Entrepreneurship Journal, Vol. 11, Núm. 1, pp. 61-89
-
How brand post content contributes to user's Facebook brand-page engagement: The experiential route of active participation
Business Research Quarterly, Vol. 20, Núm. 4, pp. 258-274
2013
-
Ciencia, método y construcción científica
Métodos de investigación social y de la empresa (Pirámide), pp. 29-46
-
Tipos de investigación científica
Métodos de investigación social y de la empresa (Pirámide), pp. 47-66
2012
-
Drivers of customer likelihood to join grocery retail loyalty programs. An analysis of reward programs and loyalty cards
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 19, Núm. 5, pp. 492-500
-
Exploring the influence of three types of grocery retailer loyalty programs on customer affective loyalty
International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 22, Núm. 5, pp. 547-561
-
How market entry order mediates the influence of firm resources on new product performance
Journal of Engineering and Technology Management - JET-M, Vol. 29, Núm. 2, pp. 241-264
2011
-
Influecia de los recursos de marketing en los resultados de la estrategia de lanzamiento de nuevos productos
Revista española de investigación de marketing, Vol. 15, Núm. 1, pp. 35-69
-
La intención de compra de automóviles extranjeros: antecedentes y consecuentes del etnocentrismo del consumidor castellanoleonés
Actas del 12.º Congreso de Economía de Castilla y León
-
La reputación empresarial del país de origen del producto y el etnocentrismo del consumidor como determinantes de la intención de compra de un automóvil extranjero
Estrategias competitivas en canales de distribución comercial tradicional "versus" on-line (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 91-108
2010
-
El capital social como recurso estratégico del pequeño comercio minorista
Distribución comercial y comportamiento del consumidor (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial. Universidad de Oviedo), pp. 49-66
2009
-
La eficiencia económica y social de las relaciones comerciales fabricante-suministrador en la industria del automóvil
Economía industrial, Núm. 371, pp. 209-220
-
La respuesta afectiva del consumidor a los programas de fi delización
Distribución comercial: estrategias para competir por el consumidor (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 147-159
-
The combined influence of central and peripheral routes in the online persuasion process.
Cyberpsychology & behavior : the impact of the Internet, multimedia and virtual reality on behavior and society, Vol. 12, Núm. 3, pp. 299-308
2008
-
Nuevos retos de innovación docente: uso de foros y aprendizaje colaborativo
Innovación docente: docencia y TICs
-
Order, positioning, scope and outcomes of market entry
Industrial Marketing Management, Vol. 37, Núm. 2, pp. 154-166
-
The effectiveness of the nature and the type of web content
Proceedings - International Workshop on Database and Expert Systems Applications, DEXA