ESTHER
MARTINEZ PASTOR
Investigadora en el periodo 2005-2006
Universidad Rey Juan Carlos
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Rey Juan Carlos (9)
2023
-
The Presence and Promotion of Foods and Beverages in the YouTube Channels of The World’s Most Influential kid YouTubers: A Comparative Study Between the United States and Spain
Trípodos, Núm. 54, pp. 70-92
-
Visualización e interpretación de las interacciones en los mensajes de autolesiones no suicidas (ANS) en Twitter
Redes: Revista hispana para el análisis de redes sociales, Vol. 34, Núm. 2, pp. 238-253
2022
-
Analysis of patterns of use, production, and activity in kid YouTuber channels. A longitudinal study through three cultural contexts: United States, United Kingdom, and Spain
Communications, Vol. 47, Núm. 2, pp. 195-218
2021
-
Health-related food advertising on kid YouTuber vlogger channels
Heliyon, Vol. 7, Núm. 10
-
Kid Youtubers in Spain and their practices as toy marketing influencers on YouTube
Medijska Istrazivanja, Vol. 27, Núm. 1, pp. 99-124
2013
-
Effects of ethnic presence in the commercial and public service advertising: Perception and attitudes on national non-immigrant population in Spain
Journal of Intercultural Communication
-
Effects of ethnic presence in the commercial and public service advertising: Perception and attitudes on national non-immigrant population in Spain
Journal of Intercultural Communication
2011
-
Redes sociales digitales: propuestas para una protección jurídica de sus usuarios en España
Disertaciones: Anuario electrónico de estudios en Comunicación Social, Vol. 4, Núm. 2, pp. 144-160
2009
-
Los mecanismos de los contenidos de las series de ficción que provocan reacciones de acceptación-rechazo en los espectadores y su fidelidad
Trípodos. Extra, Vol. 2, Núm. 2009, pp. 1191-1202