MARÍA DEL CARMEN
ANTÓN MARTÍN
PROFESORES TITULARES DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con MARÍA DEL CARMEN ANTÓN MARTÍN (7)
2024
-
Experiencia gastronómica del turista y compras cruzadas: efecto del rito, la autenticidad y el valor percibido en eventos culinarios
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
2021
-
Culinary tourism experiences: The effect of iconic food on tourist intentions
Tourism Management Perspectives, Vol. 40
2019
-
Impacts of authenticity, degree of adaptation and cultural contrast on travellers’ memorable gastronomy experiences
Journal of Hospitality Marketing and Management, Vol. 28, Núm. 7, pp. 743-764
2018
-
Experience Value or Satiety? The Effects of the Amount and Variety of Tourists’ Activities on Perceived Experience
Journal of Travel Research, Vol. 57, Núm. 7, pp. 920-935
2017
-
Towards a new approach of destination loyalty drivers: satisfaction, visit intensity and tourist motivations
Current Issues in Tourism, Vol. 20, Núm. 3, pp. 238-260
2015
-
Determinants of social commitment in the young. Applying the theory of reasoned action
Revista española de investigación de marketing, Vol. 19, Núm. 2, pp. 83-94
2008
-
Determinantes del compromiso social en los jóvenes: Una extensión de la Teoría de la Acción Razonada
Documentos de trabajo " Nuevas tendencias en dirección de empresas ", Núm. 7, pp. 12-44