Sonia
San Martín Gutiérrez
Publicaciones en las que colabora con Sonia San Martín Gutiérrez (53)
2024
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Building consumer–brand relationships in the channel-mix era. The role of self–brand connection and product involvement
Journal of Product and Brand Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 76-90
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La omnicanalidad como palanca de empoderamiento de las consumidoras
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
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Navigating the Digital Era: Exploring Consumer Behavior Across Multiple Channels: A Review and Research Agenda
The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 211-229
2023
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Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-18
2022
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¿Conectamos? El marketing relacional en la era del mix de canales
DOCFRADIS, Vol. 4
2021
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"Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores
Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38
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En la era de la combinación de canales, ¡conecta con el cliente!
AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)
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The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment
Journal of Organizational and End User Computing, Vol. 33, Núm. 2, pp. 59-84
2020
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Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761
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Revisión del comportamiento del consumidor en el uso de múltiples canales
DOCFRADIS, Vol. 02, pp. 1-33
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The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 15, Núm. 2, pp. 59-75
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The role of omnichannel tendency in digital information processing
Online Information Review, Vol. 44, Núm. 7, pp. 1347-1367
2019
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Be seamless and get a flowing shared experience
AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)
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Drivers and inhibitors of video game addiction
AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)
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What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?
Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 1, pp. 83-102
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What kind of video gamer are you?
Journal of Consumer Marketing, Vol. 36, Núm. 1, pp. 218-227
2018
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Cómo influye el contexto omnicanal en el comportamiento del consumidor: una aplicación al sector de la moda
Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial (KRK), pp. 117-141
2017
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How can E-vendors create trust in B2C and C2C contexts?
Mobile Commerce: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1390-1412
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Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior
Computers in Human Behavior, Vol. 68, pp. 465-471
2016
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Emoción o cognición: ¿qué surge antes en la compra online?
III Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos, 15 y 16 de diciembre de 2016