Departamento
Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
Publicaciones (35) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2012
-
A Cross-National Study on Online Consumer Perceptions, Trust, and Loyalty
Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 22, Núm. 1, pp. 64-86
-
An exploratory study of online forums as a collaborative learning tool
Online Information Review, Vol. 36, Núm. 4, pp. 568-586
-
Analysis of new niching genetic algorithms for finding multiple solutions in the job shop scheduling
Journal of Intelligent Manufacturing, Vol. 23, Núm. 3, pp. 341-356
-
Building ambidexterity: The role of human resource practices in the performance of firms from Spain
Human Resource Management, Vol. 51, Núm. 2, pp. 189-211
-
Certificación Lean: medir el valor de la organización
AENOR: Revista de la normalización y la certificación, Núm. 275, pp. 8-10
-
Construyendo organizaciones ambidiestras: el papel de la gestión de los recursos humano
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 21, Núm. 1, pp. 9-22
-
Definición de una metodología para una aplicación práctica del SMED
Técnica industrial, Núm. 298, pp. 46-54
-
Desarrollo de un visosímetro de caída de cuerpo para caracterizar biocombustibles a alta presión
Revista DYNA, Vol. 87, Núm. 4, pp. 438-445
-
Design and diagnosis for viable organizations in practice: University urban planning
Kybernetes, Vol. 41, Núm. 3-4, pp. 291-317
-
Determinants of brand equity in cultural organizations: The case of an art exhibition
Service Industries Journal, Vol. 32, Núm. 9, pp. 1527-1549
-
Determinants of opening-forwarding e-mail messages
Journal of Advertising, Vol. 41, Núm. 2, pp. 97-112
-
Do switching costs really provide a first-mover advantage?
Marketing Intelligence and Planning, Vol. 30, Núm. 2, pp. 165-187
-
Drivers of customer likelihood to join grocery retail loyalty programs. An analysis of reward programs and loyalty cards
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 19, Núm. 5, pp. 492-500
-
E-mail marketing: focos de viralidad y factores determinantes
Revista española de investigación de marketing, Vol. 16, Núm. 2, pp. 85-102
-
El desarrollo de nuevos productos a la luz y a la sombra de las capacidades dinámicas
Cuadernos de Administracion, Vol. 25, Núm. 45, pp. 113-135
-
En busca de los evangelizadores digitales: por qué las empresas deben identificar y cuidar a los usuarios más activos de los espacios de opiniones online
Universia Business Review, Núm. 35, pp. 14-31
-
Evolution of equity norms in small-world networks
Discrete Dynamics in Nature and Society, Vol. 2012
-
Exploring the influence of three types of grocery retailer loyalty programs on customer affective loyalty
International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 22, Núm. 5, pp. 547-561
-
Fostering Innovation in Cultural Contexts: Market Orientation, Service Orientation, and Innovations in Museums
Journal of Service Research, Vol. 15, Núm. 1, pp. 39-58
-
How market entry order mediates the influence of firm resources on new product performance
Journal of Engineering and Technology Management - JET-M, Vol. 29, Núm. 2, pp. 241-264