Publicaciones (35) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2012

  1. A Cross-National Study on Online Consumer Perceptions, Trust, and Loyalty

    Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 22, Núm. 1, pp. 64-86

  2. An exploratory study of online forums as a collaborative learning tool

    Online Information Review, Vol. 36, Núm. 4, pp. 568-586

  3. Analysis of new niching genetic algorithms for finding multiple solutions in the job shop scheduling

    Journal of Intelligent Manufacturing, Vol. 23, Núm. 3, pp. 341-356

  4. Building ambidexterity: The role of human resource practices in the performance of firms from Spain

    Human Resource Management, Vol. 51, Núm. 2, pp. 189-211

  5. Certificación Lean: medir el valor de la organización

    AENOR: Revista de la normalización y la certificación, Núm. 275, pp. 8-10

  6. Construyendo organizaciones ambidiestras: el papel de la gestión de los recursos humano

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 21, Núm. 1, pp. 9-22

  7. Definición de una metodología para una aplicación práctica del SMED

    Técnica industrial, Núm. 298, pp. 46-54

  8. Desarrollo de un visosímetro de caída de cuerpo para caracterizar biocombustibles a alta presión

    Revista DYNA, Vol. 87, Núm. 4, pp. 438-445

  9. Design and diagnosis for viable organizations in practice: University urban planning

    Kybernetes, Vol. 41, Núm. 3-4, pp. 291-317

  10. Determinants of brand equity in cultural organizations: The case of an art exhibition

    Service Industries Journal, Vol. 32, Núm. 9, pp. 1527-1549

  11. Determinants of opening-forwarding e-mail messages

    Journal of Advertising, Vol. 41, Núm. 2, pp. 97-112

  12. Do switching costs really provide a first-mover advantage?

    Marketing Intelligence and Planning, Vol. 30, Núm. 2, pp. 165-187

  13. Drivers of customer likelihood to join grocery retail loyalty programs. An analysis of reward programs and loyalty cards

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 19, Núm. 5, pp. 492-500

  14. E-mail marketing: focos de viralidad y factores determinantes

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 16, Núm. 2, pp. 85-102

  15. El desarrollo de nuevos productos a la luz y a la sombra de las capacidades dinámicas

    Cuadernos de Administracion, Vol. 25, Núm. 45, pp. 113-135

  16. En busca de los evangelizadores digitales: por qué las empresas deben identificar y cuidar a los usuarios más activos de los espacios de opiniones online

    Universia Business Review, Núm. 35, pp. 14-31

  17. Evolution of equity norms in small-world networks

    Discrete Dynamics in Nature and Society, Vol. 2012

  18. Exploring the influence of three types of grocery retailer loyalty programs on customer affective loyalty

    International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 22, Núm. 5, pp. 547-561

  19. Fostering Innovation in Cultural Contexts: Market Orientation, Service Orientation, and Innovations in Museums

    Journal of Service Research, Vol. 15, Núm. 1, pp. 39-58

  20. How market entry order mediates the influence of firm resources on new product performance

    Journal of Engineering and Technology Management - JET-M, Vol. 29, Núm. 2, pp. 241-264