Departamento
Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
Artículos (20) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2016
-
A theoretical model of strategic management of family firms. A dynamic capabilities approach
Journal of Family Business Strategy, Vol. 7, Núm. 3, pp. 149-159
-
Análisis de la accesibilidad física en el transporte público en autobús en la ciudad de Valladolid
Revista Española de Discapacidad (REDIS), Vol. 4, Núm. 1, pp. 135-153
-
Consensus-based clustering under hesitant qualitative assessments
Fuzzy Sets and Systems, Vol. 292, pp. 261-273
-
Contributing to accurate high pressure viscosity measurements: Vibrating wire viscometer and falling body viscometer techniques
Journal of Chemical Thermodynamics, Vol. 96, pp. 104-116
-
Cuando eliminar una marca es una decisión acertada
Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 139, pp. 44-52
-
Economía artificial: una valoración crítica
Revista de métodos cuantitativos para la economía y la empresa, Vol. 22, pp. 36-54
-
Efficiency of web communication strategies: The case of art museums
International Journal of Arts Management, Vol. 18, Núm. 2, pp. 42-62
-
El enfoque de capacidades dinámicas y la empresa familiar. Un análisis en las empresas familiares españolas
Economía industrial, Núm. 399, pp. 121-130
-
El estilo cómico en publicidad: Un análisis de su eficiencia desde la neurociencia
Comunicación y sociedad, Núm. 27, pp. 121-144
-
Islamización en la Sombra: el Movimiento Gülen (Hizmet-El Servicio)
Tiempo devorado: revista de historia actual, Vol. 3, Núm. 2, pp. 177-202
-
Motivación del empresario y atención informativa en la internacionalización: un análisis regional en el sector español de piedra natural
European Research on Management and Business Economics, Vol. 22, Núm. 1, pp. 1-7
-
Neurociencia aplicada a la televisión: medición de la atención y la emoción de la serie “FOREVER” / Neuroscience applied to television: measuring attention and emotion in the audience of FOREVER series
Vivat Academia, Núm. 134, pp. 69-82
-
Neurociencia en comunicación política: un experimento sobre los discursos políticos en España
Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 79, pp. 50-66
-
Neurociencia y publicidad: Atención, emoción y su relación con los premios obtenidos en el Festival Internacional de Publicidad de Cannes
Anàlisi: Quaderns de comunicació i cultura, Núm. 54, pp. 75-95
-
Taking advantage of solving the resource constrained multi-project scheduling problems using multi-modal genetic algorithms
Soft Computing, Vol. 20, Núm. 5, pp. 1879-1896
-
The Effects of Decentralization in Strategy-Making and National Culture on NPD Portfolio Planning
Journal of Product Innovation Management, Vol. 33, pp. 101-116
-
The individual and joint effects of process control and process-based rewards on new product performance and job satisfaction
Business Research Quarterly, Vol. 19, Núm. 1, pp. 26-39
-
The role of interpartner dissimilarities in Industry-University alliances: Insights from a comparative case study
Research Policy, Vol. 45, Núm. 10, pp. 2008-2022
-
The role of top management involvement in firms performing projects: A dynamic capabilities approach
Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 9, pp. 3447-3458
-
Viscosity and density measurements of aqueous amines at high pressures: MDEA-water and MEA-water mixtures for CO2 capture
Journal of Chemical Thermodynamics, Vol. 98, pp. 231-241