Artículos (20) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. A theoretical model of strategic management of family firms. A dynamic capabilities approach

    Journal of Family Business Strategy, Vol. 7, Núm. 3, pp. 149-159

  2. Análisis de la accesibilidad física en el transporte público en autobús en la ciudad de Valladolid

    Revista Española de Discapacidad (REDIS), Vol. 4, Núm. 1, pp. 135-153

  3. Consensus-based clustering under hesitant qualitative assessments

    Fuzzy Sets and Systems, Vol. 292, pp. 261-273

  4. Contributing to accurate high pressure viscosity measurements: Vibrating wire viscometer and falling body viscometer techniques

    Journal of Chemical Thermodynamics, Vol. 96, pp. 104-116

  5. Cuando eliminar una marca es una decisión acertada

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 139, pp. 44-52

  6. Economía artificial: una valoración crítica

    Revista de métodos cuantitativos para la economía y la empresa, Vol. 22, pp. 36-54

  7. Efficiency of web communication strategies: The case of art museums

    International Journal of Arts Management, Vol. 18, Núm. 2, pp. 42-62

  8. El enfoque de capacidades dinámicas y la empresa familiar. Un análisis en las empresas familiares españolas

    Economía industrial, Núm. 399, pp. 121-130

  9. El estilo cómico en publicidad: Un análisis de su eficiencia desde la neurociencia

    Comunicación y sociedad, Núm. 27, pp. 121-144

  10. Islamización en la Sombra: el Movimiento Gülen (Hizmet-El Servicio)

    Tiempo devorado: revista de historia actual, Vol. 3, Núm. 2, pp. 177-202

  11. Motivación del empresario y atención informativa en la internacionalización: un análisis regional en el sector español de piedra natural

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 22, Núm. 1, pp. 1-7

  12. Neurociencia aplicada a la televisión: medición de la atención y la emoción de la serie “FOREVER” / Neuroscience applied to television: measuring attention and emotion in the audience of FOREVER series

    Vivat Academia, Núm. 134, pp. 69-82

  13. Neurociencia en comunicación política: un experimento sobre los discursos políticos en España

    Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 79, pp. 50-66

  14. Neurociencia y publicidad: Atención, emoción y su relación con los premios obtenidos en el Festival Internacional de Publicidad de Cannes

    Anàlisi: Quaderns de comunicació i cultura, Núm. 54, pp. 75-95

  15. Taking advantage of solving the resource constrained multi-project scheduling problems using multi-modal genetic algorithms

    Soft Computing, Vol. 20, Núm. 5, pp. 1879-1896

  16. The Effects of Decentralization in Strategy-Making and National Culture on NPD Portfolio Planning

    Journal of Product Innovation Management, Vol. 33, pp. 101-116

  17. The individual and joint effects of process control and process-based rewards on new product performance and job satisfaction

    Business Research Quarterly, Vol. 19, Núm. 1, pp. 26-39

  18. The role of interpartner dissimilarities in Industry-University alliances: Insights from a comparative case study

    Research Policy, Vol. 45, Núm. 10, pp. 2008-2022

  19. The role of top management involvement in firms performing projects: A dynamic capabilities approach

    Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 9, pp. 3447-3458

  20. Viscosity and density measurements of aqueous amines at high pressures: MDEA-water and MEA-water mixtures for CO2 capture

    Journal of Chemical Thermodynamics, Vol. 98, pp. 231-241