Departamento
Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
Publicaciones (22) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2019
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A fuzzy-based holistic approach for supply chain risk assessment and aggregation considering risk interdependencies
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 9, Núm. 24
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A generic heuristic for multi-project scheduling problems with global and local resource constraints (RCMPSP)
Soft Computing, Vol. 23, Núm. 10, pp. 3465-3479
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An introduction to ABED: Agent-based simulation of evolutionary game dynamics
Games and Economic Behavior, Vol. 118, pp. 434-462
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Best experienced payoff dynamics and cooperation in the centipede game
Theoretical Economics, Vol. 14, Núm. 4, pp. 1347-1385
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Caracterización del uso de coaching ejecutivo-organizativo en la cadena de valor agroalimentaria
Revista de la Facultad de Agronomía de La Universidad del Zulia, Vol. 36, Núm. 2, pp. 162-187
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Does it pay off for museums to foster creativity? The complementary effect of innovative visitor experiences
Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 36, Núm. 2, pp. 144-158
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Dual effect of sensory experience: engagement vs diversive exploration
International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 48, Núm. 2, pp. 128-151
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El seguimiento activo de las series de ficción en internet. La atención y la emoción como desencadenantes del binge-watching
Revista de comunicación, Núm. 18, pp. 3-23
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Facebook. Una herramienta 2.0 al servicio de la docencia universitaria
EA, Escuela abierta: revista de Investigación Educativa, Núm. 22, pp. 15-27
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Gamificación en Ingeniería de Organización: “Cubioska” un juego de Role en Entorno Web
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 69, pp. 62-81
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Grandes proyectos en digitalización de la administración pública: un beneficio para todos
Agenda de la empresa andaluza: ideas, personas e instrumentos para dirigir la empresa, Núm. 243, pp. 56-57
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Impacts of authenticity, degree of adaptation and cultural contrast on travellers’ memorable gastronomy experiences
Journal of Hospitality Marketing and Management, Vol. 28, Núm. 7, pp. 743-764
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Lean School: A learning factory for training lean manufacturing in a physical simulation environment
Management and Production Engineering Review, Vol. 10, Núm. 1, pp. 4-13
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Managerial, executive coaching characterization in the agrifood value chain
Revista de la Facultad de Agronomia, Vol. 36, Núm. 2, pp. 162-187
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Relationship marketing in museums: influence of managers and mode of governance
Public Management Review, Vol. 21, Núm. 10, pp. 1369-1396
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Social Capital in University Business Incubators: dimensions, antecedents and outcomes
International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 15, Núm. 2, pp. 599-624
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The Dark Side of Team Social Cohesion in NPD Team Boundary Spanning
Journal of Product Innovation Management, Vol. 36, Núm. 2, pp. 149-171
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The internal mechanisms of entrepreneur´s social capital: A multi-network analysis
BRQ Business Research Quarterly
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Una metodología triangular para analizar el impacto generado por el mensaje de texto de los carteles publicitarios
Comunicación & métodos, Vol. 1, Núm. 2, pp. 107-122
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What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?
Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 1, pp. 83-102