Publicaciones (22) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2019

  1. A fuzzy-based holistic approach for supply chain risk assessment and aggregation considering risk interdependencies

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 9, Núm. 24

  2. A generic heuristic for multi-project scheduling problems with global and local resource constraints (RCMPSP)

    Soft Computing, Vol. 23, Núm. 10, pp. 3465-3479

  3. An introduction to ABED: Agent-based simulation of evolutionary game dynamics

    Games and Economic Behavior, Vol. 118, pp. 434-462

  4. Best experienced payoff dynamics and cooperation in the centipede game

    Theoretical Economics, Vol. 14, Núm. 4, pp. 1347-1385

  5. Caracterización del uso de coaching ejecutivo-organizativo en la cadena de valor agroalimentaria

    Revista de la Facultad de Agronomía de La Universidad del Zulia, Vol. 36, Núm. 2, pp. 162-187

  6. Does it pay off for museums to foster creativity? The complementary effect of innovative visitor experiences

    Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 36, Núm. 2, pp. 144-158

  7. Dual effect of sensory experience: engagement vs diversive exploration

    International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 48, Núm. 2, pp. 128-151

  8. El seguimiento activo de las series de ficción en internet. La atención y la emoción como desencadenantes del binge-watching

    Revista de comunicación, Núm. 18, pp. 3-23

  9. Facebook. Una herramienta 2.0 al servicio de la docencia universitaria

    EA, Escuela abierta: revista de Investigación Educativa, Núm. 22, pp. 15-27

  10. Gamificación en Ingeniería de Organización: “Cubioska” un juego de Role en Entorno Web

    Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 69, pp. 62-81

  11. Grandes proyectos en digitalización de la administración pública: un beneficio para todos

    Agenda de la empresa andaluza: ideas, personas e instrumentos para dirigir la empresa, Núm. 243, pp. 56-57

  12. Impacts of authenticity, degree of adaptation and cultural contrast on travellers’ memorable gastronomy experiences

    Journal of Hospitality Marketing and Management, Vol. 28, Núm. 7, pp. 743-764

  13. Lean School: A learning factory for training lean manufacturing in a physical simulation environment

    Management and Production Engineering Review, Vol. 10, Núm. 1, pp. 4-13

  14. Managerial, executive coaching characterization in the agrifood value chain

    Revista de la Facultad de Agronomia, Vol. 36, Núm. 2, pp. 162-187

  15. Relationship marketing in museums: influence of managers and mode of governance

    Public Management Review, Vol. 21, Núm. 10, pp. 1369-1396

  16. Social Capital in University Business Incubators: dimensions, antecedents and outcomes

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 15, Núm. 2, pp. 599-624

  17. The Dark Side of Team Social Cohesion in NPD Team Boundary Spanning

    Journal of Product Innovation Management, Vol. 36, Núm. 2, pp. 149-171

  18. The internal mechanisms of entrepreneur´s social capital: A multi-network analysis

    BRQ Business Research Quarterly

  19. Una metodología triangular para analizar el impacto generado por el mensaje de texto de los carteles publicitarios

    Comunicación & métodos, Vol. 1, Núm. 2, pp. 107-122

  20. What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?

    Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 1, pp. 83-102