Departamento
Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
Artículos (24) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2017
-
A consensus reaching process in the context of non-uniform ordered qualitative scales
Fuzzy Optimization and Decision Making, Vol. 16, Núm. 4, pp. 449-461
-
Desarrollo de estrategias y retos de una empresa ‘born global’
Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 142, pp. 56-64
-
Determinants of Organizational Design Choices in Spanish Nongovernmental Development Organizations
European Business & Management, Vol. 3, Núm. 3, pp. 47
-
Diferencias de género en el consumo audiovisual: un experimento de neurociencia sobre spots de televisión
Vivat Academia, Núm. 141, pp. 39-54
-
Dominant logics and the manager’s role in university business incubators
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 32, Núm. 2, pp. 282-294
-
Doping e a lógica da escolha
Athenea Digital: revista de pensamiento e investigación social, Vol. 17, Núm. 1, pp. 23-41
-
Effectuation-causation: what happens in new product development?
Management Decision, Vol. 55, Núm. 8, pp. 1717-1735
-
Efficiency of international cooperation schemata in African countries: A comparative analysis using a data envelopment analysis approach
South African Journal of Economic and Management Sciences, Vol. 20, Núm. 1
-
Effort, satisfaction and outcomes in organisations
JASSS, Vol. 20, Núm. 2
-
Entrepreneurs' Social Capital and the Economic Performance of Small Businesses: The Moderating Role of Competitive Intensity and Entrepreneurs' Experience
Strategic Entrepreneurship Journal, Vol. 11, Núm. 1, pp. 61-89
-
Familiness and socioemotional wealth in Spanish family firms: An empirical examination
European Journal of Family Business, Vol. 7, Núm. 1, pp. 14-24
-
How brand post content contributes to user's Facebook brand-page engagement: The experiential route of active participation
Business Research Quarterly, Vol. 20, Núm. 4, pp. 258-274
-
Institutional framework, corporate ownership structure, and R&D investment: an international analysis
R and D Management, Vol. 47, Núm. 1, pp. 141-157
-
La WEB como mecanismo de transparencia de las ONG. Más allá de la certificación
Revista española del tercer sector, Núm. 37, pp. 159-190
-
La acumulación de conocimiento en la empresa familiar: un análisis empírico
Neumann Business Review, Vol. 3, Núm. 2, pp. 76-112
-
Language tourism destinations: a case study of motivations, perceived value and tourists’ expenditure
Journal of Cultural Economics, Vol. 41, Núm. 2, pp. 155-172
-
NPD collaboration in an asymmetrical investment context: A relational view
Journal of Engineering and Technology Management - JET-M, Vol. 45, pp. 1-17
-
Neurociencia y publicidad. Un experimento sobre atención y emoción en publicidad televisiva
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 27, Núm. 65, pp. 81-92
-
Pleasure in the use of new technologies: The case of e-book readers
Online Information Review, Vol. 41, Núm. 2, pp. 219-234
-
Productive development model of the fisheries chain Spanish
DYNA: revista de la Facultad de Minas. Universidad Nacional de Colombia. Sede Medellín, Vol. 84, Núm. 203, pp. 220-225