Teses dirixidas (142) Teses dirixidas por miembros de Departamento Ver tese defendida

2024

  1. Heart rate variability analysis in pediatric obstructive sleep apnea: automated signal processing to identify biomarkers and help in the diagnosis

    MARTÍN MONTERO, ADRIÁN

    Dirixida por ROBERTO HORNERO SANCHEZ y GONZALO CESAR GUTIERREZ TOBAL

2021

  1. A multimodal analysis of magnetic resonance imaging for the study of brain abnormalities in migraine: gray matter morphometry, white matter integrity and structural connectivity

    Planchuelo Gómez, Álvaro

    Dirixida por SANTIAGO AJA FERNANDEZ y RODRIGO DE LUIS GARCIA
  2. Aportaciones de las tecnologías de la información y las comunicaciones, y de fabricación, a la práctica clínica y la docencia en medicina. Dos pruebas de concepto

    Calabia Del Campo, Jua Lorenzo

    Dirixida por CARLOS ALBEROLA LOPEZ, FELIX JESUS DE PAZ FERNANDEZ y RODRIGO DE LUIS GARCIA
  3. Automated analysis of the oximetry signal to simplify the diagnosis of pediatric sleep apnea: from feature-engineering to deep-learning approaches

    Vaquerizo Villar, Fernando

    Dirixida por ROBERTO HORNERO SANCHEZ y DANIEL ALVAREZ GONZALEZ
  4. Caracterización de guiones cscl con definición de flujo de artefactos y apoyo conceptual al diseño mediante un catálogo de patrones

    BORDIÉS LÓPEZ, OSMEL

    Dirixida por IOANNIS DIMITRIADIS DAMOULIS
  5. Contribución a técnicas de procesado de imagen relacionadas con ecuaciones en derivadas parciales para la ayuda al diagnóstico de cardiopatías mediante resonancia magnética de realce tardío

    Merino Caviedes, Susana

    Dirixida por MARCOS ANTONIO MARTIN FERNANDEZ
  6. Contributions on groupwise registration for cardiac cine magnetic resonance reconstruction

    Godino Moya, Alejandro

    Dirixida por CARLOS ALBEROLA LOPEZ y MARCOS ANTONIO MARTIN FERNANDEZ
  7. Optimized acquisition and estimation techniques in diffusion mri for quantitative imaging

    Peña Nogales, Óscar

    Dirixida por SANTIAGO AJA FERNANDEZ y RODRIGO DE LUIS GARCIA
  8. Supporting practitioners in the gamification of moocs through reward-based strategies

    Ortega Arranz, Alejandro

    Dirixida por ALEJANDRA MARTINEZ MONES y MIGUEL LUIS BOTE LORENZO