Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Salamanca (194)

2024

  1. A valid and reliable explanatory model of learning processes in heritage education

    Heritage Science, Vol. 12, Núm. 1

  2. An exploratory cross-sectional study on Mental health literacy of Spanish adolescents

    BMC Public Health, Vol. 24, Núm. 1

  3. Analyzing university students’ entrepreneurial intentions under the influence of the COVID-19 pandemic

    International Entrepreneurship and Management Journal

  4. Data Warehause para el aprendizaje autónomo, competencia clave en los Objetivos de Desarrollo sostenible

    Organizaciones, recursos humanos y ecosistemas de emprendimiento (Dykinson), pp. 394-398

  5. Environmental values and education in Spanish universities: a questionnaire validation

    International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 25, Núm. 1, pp. 161-181

  6. Intervención comunitaria en Servicios sociales: hacia un nuevo modelo

    Tratado General de Trabajo Social, Servicios Sociales y Política Social (Tirant Humanidades), pp. 1247-1276

  7. Is adding resources always beneficial? Multiplicative impact of psychological capital and goal-oriented climate on Spanish public worker satisfaction and engagement

    Frontiers in Psychology, Vol. 15

  8. La portabilidad del Trabajo Social: de lo formativo a lo profesional

    Tratado General de Trabajo Social, Servicios Sociales y Política Social (Tirant Humanidades), pp. 425-455

  9. Managing Prevention of Psychosocial Risks in Europe—Systematic Review of Good Health and Well-Being Practices in Social Economy

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 691-702

  10. Psychometric properties of the Spanish student version of Perceptions of Inclusion Questionnaire (PIQ-Spa) in a sample of adolescents

    European Journal of Special Needs Education

  11. Q-Herilearn: Assessing heritage learning in digital environments. A mixed approach with factor and IRT models

    PLoS ONE, Vol. 19, Núm. 3 March

  12. Teleworking Effects on Mental Health—A Systematic Review and a Research Agenda

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 21, Núm. 3

  13. Training and Technology Acceptance of ChatGPT in University Students of Social Sciences: A Netcoincidental Analysis

    Behavioral Sciences, Vol. 14, Núm. 7

  14. Una poética de los sentidos: sensocorpografías contra la violencia sexualy el feminicidio en tres narradoras conosureñas del siglo XXI

    Carto(corpo)grafías: nuevo reparto de las voces en la narrativa de autoras latinoamericanas del siglo XXI (Iberoamericana Vervuert), pp. 297-319

  15. Understanding social entrepreneurial intention in higher education: does gender and type of study matter?

    Studies in Higher Education, Vol. 49, Núm. 4, pp. 670-689

2023

  1. Activation Capacity of the Intrinsic Musculature of the Foot in Handball Athletes with Chronic Ankle Instability

    Biomedicines, Vol. 11, Núm. 8

  2. Alfabetización en datos: explorando las últimas tendencias educativas

    Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro

  3. Aprendizaje-servicio como herramienta de innovación social para crear aulas emprendedoras y sostenibles: CREApS

    Persona, empresa, sociedad y emprendimiento en el contexto de los ODS (Dykinson), pp. 538-542

  4. Ciberviolencia en las redes sociales: Experiencia y prácticas en la población juvenil

    Asociación Beatriz de Suabia

  5. Como el junco que se dobla pero siempre sigue en pie: estrategias literarias para resistir el poder

    Poder y resistencia en las escrituras exocanónicas (Peter Lang), pp. 13-24