FAC EDUCACION Y TRABAJO SOCIAL
Centro
Universidad de Salamanca
Salamanca, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Salamanca (185)
2024
-
Analyzing university students’ entrepreneurial intentions under the influence of the COVID-19 pandemic
International Entrepreneurship and Management Journal
-
Environmental values and education in Spanish universities: a questionnaire validation
International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 25, Núm. 1, pp. 161-181
-
Managing Prevention of Psychosocial Risks in Europe—Systematic Review of Good Health and Well-Being Practices in Social Economy
Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 691-702
-
Q-Herilearn: Assessing heritage learning in digital environments. A mixed approach with factor and IRT models
PLoS ONE, Vol. 19, Núm. 3 March
-
Teleworking Effects on Mental Health—A Systematic Review and a Research Agenda
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 21, Núm. 3
2023
-
Activation Capacity of the Intrinsic Musculature of the Foot in Handball Athletes with Chronic Ankle Instability
Biomedicines, Vol. 11, Núm. 8
-
Alfabetización en datos: explorando las últimas tendencias educativas
Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro
-
Aprendizaje-servicio como herramienta de innovación social para crear aulas emprendedoras y sostenibles: CREApS
Persona, empresa, sociedad y emprendimiento en el contexto de los ODS (Dykinson), pp. 538-542
-
Ciberviolencia en las redes sociales: Experiencia y prácticas en la población juvenil
Asociación Beatriz de Suabia
-
Como el junco que se dobla pero siempre sigue en pie: estrategias literarias para resistir el poder
Poder y resistencia en las escrituras exocanónicas (Peter Lang Suiza), pp. 13-24
-
El espíritu emprendedor de los estudiantes de la USAL: el papel del contexto universitario
Persona, empresa, sociedad y emprendimiento en el contexto de los ODS (Dykinson), pp. 511-517
-
Evaluación de la competencia digital del alumnado de Educación Primaria
Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 41, Núm. 1, pp. 33-50
-
Factors influencing dietary inequalities among adolescents in Madrid and Bilbao: a qualitative research project
Gaceta Sanitaria, Vol. 37
-
Flow Disaggregation: Underdetermined Non-negative Linear Systems
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Fuzzy Logic to Measure the Degree of Compliance with a Target in an SDG—The Case of SDG 11
Mathematics, Vol. 11, Núm. 13
-
La competencia digital docente en los maestros en formación: autoconstrucción de materiales digitales
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 75, Núm. 4, pp. 135-150
-
Learning Design Using Mobile Technology in Visual Literacy Teacher Training
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1044-1052
-
Los Retos de la Educación Digital en Adolescentes con Necesidades Específicas de Apoyo Educativo. Estudio de Caso.
Sociedad e Infancias, Vol. 7, Núm. 2, pp. 189-199
-
Machine Learning Based System for the Control and Evaluation of Programming Vulnerabilities
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Mediating effect of job crafting dimensions on influence of burnout at self-efficacy and performance: revisiting health-impairment process of JD-R theory in public administration
Frontiers in Psychology, Vol. 14