FAC EDUCACION Y TRABAJO SOCIAL
Centro
Universitat Autònoma de Barcelona
Barcelona, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universitat Autònoma de Barcelona (8)
2022
-
PRAUTOCAL corpus: a corpus for the study of Down syndrome prosodic aspects
Language Resources and Evaluation, Vol. 56, Núm. 1, pp. 191-224
2020
-
Evaluación formativa y educación física
Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 69, pp. 4-6
2017
-
Engaging Adolescents with Down Syndrome in an Educational Video Game
International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 33, Núm. 9, pp. 693-712
2016
-
On the ideal associated to a linear code
Advances in Mathematics of Communications, Vol. 10, Núm. 2, pp. 229-254
-
On the use of a serious game for recording a speech corpus of people with intellectual disabilities
Proceedings of the 10th International Conference on Language Resources and Evaluation, LREC 2016
-
The magic stone: A video game to improve communication skills of people with intellectual disabilities
Proceedings of the Annual Conference of the International Speech Communication Association, INTERSPEECH
2015
-
La piedra mágica
Revista Síndrome de Down: Revista española de investigación e información sobre el Síndrome de Down, Vol. 32, Núm. 127, pp. 148-157
2013
-
Retos de la ambientalización curricular: descripción de los límites identificados por los maestros que participan en un contexto de formación en ambientalización de centros
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 1992-1996