Inteligencia de Mercado y Marketing (IM2)
Publikationen (189) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2024
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Building consumer–brand relationships in the channel-mix era. The role of self–brand connection and product involvement
Journal of Product and Brand Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 76-90
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Decisión de abandono de redes sociales por parte de marcas: el impacto de los eventos críticos y la indefinición de la estrategia
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
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Efectos del tipo de influencer virtual sobre la respuesta del consumidor: humano vs animado
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
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Experiencia gastronómica del turista y compras cruzadas: efecto del rito, la autenticidad y el valor percibido en eventos culinarios
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
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From gratification seeking to online shopping addiction
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
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Gamification as a tool for leveraging brand storytelling: a study on narrative transportation and interactivity
AEMARK 2023: Interrupciones trascendentales en el comportamiento del consumidor. Actas del 34 Congreso Internacional de Marketing (Madrid, 6-8 de septiembre de 2023)
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La gamificación mediante juegos completos como herramienta del marketing medioambiental
AEMARK 2023: Interrupciones trascendentales en el comportamiento del consumidor. Actas del 34 Congreso Internacional de Marketing (Madrid, 6-8 de septiembre de 2023)
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La omnicanalidad como palanca de empoderamiento de las consumidoras
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
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Marketing gamification: unveiling user experiences in diverse formats and contextual settings
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
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Navigating the Digital Era: Exploring Consumer Behavior Across Multiple Channels: A Review and Research Agenda
The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 211-229
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Once upon a game: boosting brand storytelling through gamification
Journal of Product and Brand Management, Vol. 33, Núm. 6, pp. 717-732
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Orientación al marketing medioambiental en la industria hotelera: ventaja competitiva a través de incentivos y recompensas
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
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Sacrificios y compensación en turismo. Estrategia sostenible en la industria hotelera
AEMARK 2023: Interrupciones trascendentales en el comportamiento del consumidor. Actas del 34 Congreso Internacional de Marketing (Madrid, 6-8 de septiembre de 2023)
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The impact of social capital on entrepreneurial intention and its antecedents: Differences between social capital online and offline
Business Research Quarterly, Vol. 27, Núm. 4, pp. 365-388
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TikTok, llegó la hora: un estudio sobre la entrada de marcas en una nueva red social
AEMARK 2023: Interrupciones trascendentales en el comportamiento del consumidor. Actas del 34 Congreso Internacional de Marketing (Madrid, 6-8 de septiembre de 2023)
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Training entrepreneurs in culturally diverse countries. Influence of Social Norms on Entrepreneurial Intention
The International Journal of Management Education, Vol. 22, Núm. 3, pp. 1-14
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What's behind the jpg? Understanding consumer adoption of non-fungible tokens
International Journal of Consumer Studies, Vol. 48, Núm. 2
2023
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Boosting the confidence of new product development teams: The role of team boundary spanning, team size and functional diversity
Creativity and Innovation Management, Vol. 32, Núm. 1, pp. 100-116
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Customer Experience in Gamified Commercial Websites: The Impact of Game Difficulty and Gameplays
International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 39, Núm. 17, pp. 3346-3360
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Entrepreneurial Passion and SEW in Family Firms: The Role of the Founder and Effects on Performance
Academy of Management Proceedings, Vol. 23, Núm. 1